[ad_1]

آن را ممکن است به عنوان یک شگفتی برای بسیاری از مردم هنگامی که به آنها گفته که این مقیاس توزین موجب شده است تا بیشتر مردم را به ترک خود را در سفر از دست دادن وزن بیش از هر مسئله دیگر. کاهش وزن یک بازی ذهن و نه فیزیکی.

بر خلاف باور بسیاری از مردم انگیزه کافی برای شروع ورزش و غذا خوردن بهتر است به این امید از دست دادن وزن است. تمام این تلاش های در حال انجام در امید دیدن اعداد در مقیاس توزین رها کردن.

اما چه اتفاقی می افتد اگر اعداد را تغییر دهید?

سپس آنها را نا امید و احساس تلاش آنها بیهوده است. برخی از افراد را به یاد ماندنی اشتباه از وزن خود را روزانه و انتظار برای دیدن از دست دادن وزن.

با انجام این کار آنها با قرار دادن خود در رولرکوسترهای احساسی که ویران کردن در ذهن خود بازی. در یک روز زمانی که آنها را ببینید یک کاهش در تعداد آنها نشئه است. در یک روز زمانی که اعداد بالا برود کمی تنفر خود را از زندگی و احساس ترک.

آیا تکیه به مقیاس توزین

حقیقت امر این است که یک مقیاس هرگز به کامل تصویر. شما ممکن است از دست داده اند یک پوند امروز و روز بعد شما می بینید که شما به دست آورده ایم و آن را به عقب. آنچه شما فکر می کنم که یک پوند از چربی فقط می تواند بدن حفظ آب در آن روز.

وزن بدن خود را به نوسان در همه زمان ها با توجه به عوامل مختلف. در حالت ایده آل, شما تنها باید وزن خود را یک بار در هفته و حتی پس از آن شما باید اعداد را با کمی نمک.

اگر شما در حال آموزش سخت و جذاب در آموزش وزن بدن خود را ممکن است به دست آوردن 2 پوند عضله بیش از 3 هفته در حالی که شما در مورد از دست دادن 5 پوند از چربی است. اما در مقیاس آن را فقط نشان می دهد یک قطره از 3 پوند است.

شما احساس می کنید لازم است که پس از همه کار سخت خود را, همه شما از دست داده است و دوام 3 پوند است. آنچه شما را درک نمی کنند این است که شما از دست 5 پوند از چربی و عضله به دست آورد – و این فوق العاده است.

اگر شما قاضی پیشرفت خود را بر اساس اعداد در مقیاس شما نیست که تصویر کامل.

صبر یک فضیلت است

بالاتر که در طول 30 روز اول بدن خود را هنوز هم تطبیق با ورزش و رژیم غذایی است. آن را هم وزن می آیند. نگرانی بیش از این اعداد را فشار غیر ضروری بر شما برای دیدن نتایج سریع.

هیچ عجله وجود دارد. شما در حال تلاش برای ایجاد یک تغییر در شیوه زندگی و نه فقط وزن تغییر دهید. خودتان را حداقل 90 روز به چوب با طرح. 90 روز از بودن در یک کسری کالری, پاک, رژیم غذایی و به طور منظم برنامه های آموزشی.

شما خواهد شد شگفت زده در چگونه شما نگاه کنید بعد از 90 روز. بسته به وزن خود را, شما ممکن است تکیه و نگاه بزرگ توسط آن است. اگر شما چاق, شما می خواهم از دست داده اند مقدار زیادی از وزن و نگاه و احساس بسیار بهتر است.

نگاه به آینده

شما هنوز هم ممکن است اضافه وزن, اما این خوب است. شما ساخته شده است یک تن از حال پیشرفت است. خودتان را به مدت 90 روز دیگر به از دست دادن بقیه. رفتن نگه دارید تا زمانی که شما در رسیدن به وزن ایده آل خود را.

مقیاس باید تنها به عنوان یک به طور کلی نشانگر مایل در سفر خود را. آن را نمی باید تصمیم بگیرید که آیا شما ماندن در دوره یا نه. شما حتی نمی نیاز به یک مقیاس.

به عنوان طولانی به عنوان شما درست غذا خوردن و سوزاندن کالری بیشتر از مصرف شما از دست دادن وزن اجتناب ناپذیر است اگر شما در حفظ و رفتن. سه ماه از شرکت شما خواهد شد با تشکر از خودتان. ماندن در مسیر.

[ad_2]

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *