اهداف از دست دادن وزن – 2 راه ساده برای تعیین اهداف و مسیر و راه خود را به بدن باریک

[ad_1]

اگر شما می خواهید برای دریافت در جایی شما باید بدانید که در آن شما در حال رفتن ، این هیچ های مختلف زمانی که شما می خواهید به از دست دادن وزن است. شما نیاز به تنظیم یک هدف از دست دادن وزن به مطمئن شوید که شما در حال رفتن در مسیر درست است.

اگر شما هرگز در تنظیم یک هدف از دست دادن وزن و یا اگر شما یک مقدار زیادی از وزن به از دست دادن این ساده ترین راه برای تنظیم 3 ماه — یا 12 هفته-هدف. که به شما می دهد 12 هفته به نوبه خود زندگی خود را در اطراف با خوردن بهتر و حرکت بیشتر است.

به نگه داشتن آن ساده است در اینجا 2 نوع از اهداف شما می توانید مجموعه ای و ساده ترین راه شما می توانید آنها را.

وزن

تنظیم وزن هدف این است که ساده ترین اهداف است. شما فقط نیاز به گام در یک مقیاس و نگاه کردن به آن را پیگیری.

شما نیاز به هدف برای کاهش وزن از 1 به 2lbs یک هفته. شما ممکن است از دست دادن بیش از که در طول چند هفته اول اما انتظار می رود که به قطع.

از دست دادن مقدار 1 به 2lbs یک هفته است که واقع بینانه تر و سالم. چیزی بیش از 2lbs یک هفته و شما به احتمال زیاد از دست دادن عضله بیش از حد. شما می خواهید به از دست دادن چربی نه عضله.

پس در 12 هفته مناسب هدف از دست دادن وزن می تواند در هر نقطه از 12 به 24lbs. انتخاب یک شماره به شما احساس راحتی با و آن را خوب به هدف بالا است. گاهی اوقات که تنها مقدار مناسبی از انگیزه شما نیاز دارید. شما می توانید تصویر خودتان را 12 تا 24lbs فندک در 3 ماه ؟ اگر شما فقط بیش از 200 پوند است که می تواند شما زیر 200 پوند!

درصد چربی بدن

تنظیم درصد چربی بدن هدف این است که کمی بیشتر وقت گیر است چرا که اندازه گیری آن است که نه کاملا همان پله در یک مقیاس. اما زمانی که شما اندازه گیری درصد چربی بدن خود را شما می توانید یک ایده بهتر از چه مقدار چربی شما از دست دادن.

معقول درصد چربی بدن هدف این است که در اطراف .5 % یک هفته. 1% دست یافتنی است اما شما در حال رفتن به باید واقعا منظم به انجام آن است.

در 12 هفته کاهش چربی بدن از 6 درصد است شدنی هدف است.

پیگیری پیشرفت خود را یک بار در هفته

هنگامی که شما مجموعه خود را به هدف از دست دادن وزن, شما نیاز به پیگیری که چگونه به خوبی شما انجام می دهند. خودتان را وزن کنید و یا محاسبه درصد چربی بدن خود را یک بار در هفته.

اگر شما یک کاهش وزن و یا چربی بدن و سپس نگه داشتن انجام آنچه شما انجام می دهند. اگر اعداد بالا برود و سپس شما نیاز به ایجاد تغییرات به هر دو خود را تغذیه یا ورزش. صادقانه در مورد چه مقدار شما در حال غذا خوردن و چقدر سخت شما کار کردن و ببینید که در آن شما می توانید تغییرات را بنابراین شما می توانید رسیدن به هدف از دست دادن وزن.

چگونه وزن خود را به درستی

  • مطمئن شوید که شما یک خوب ترازوی دیجیتال است که به شمارش در 0.2 پوند (آن را آسان تر برای پیگیری تغییرات)
  • وزن خود را در همان زمان و در همان روز
  • وزن خود را تحت همان شرایط (لباس/بدون لباس در همان نقطه)
  • وزن خود را در صبح و در صورت امکان (شما معمولا وزن کمتر در صبح است.).

خود را انتخاب کنید تاریخ شروع و وزن خود را در آن تاریخ است. نوشتن آن را بر روی یک ورق کاغذ (آیا تکیه بر حافظه خود را). وزن خود را یک هفته بعد و نوشتن نتیجه را دوباره در همان ورق کاغذ. شما می توانید تصور کنید و ایجاد یک جدول است که آهنگ تغییرات برای هر یک از 12 هفته چقدر وزن از دست داده اید و چقدر تا زمانی که شما رسیدن به هدف خود را.

چگونه برای اندازه گیری چربی بدن در حفظ حریم خصوصی از خانه خود را

راه های مختلفی برای اندازه گیری درصد چربی بدن خود را در خارج از خانه با تست هیدرواستاتیک بودن دقیق ترین. Bu ما اصلا دسترسی به چنین آزمون – و گاهی اوقات ما فقط می خواهم به جای اندازه گیری خودمان را بدون هر کس دیگری در اطراف.

کلیدی برای اندازه گیری چربی بدن خود را به چوب با یک روش. حتی اگر آن را کمتر دقیق چسبیده به یکی از روش شما قادر خواهید بود برای پیگیری هر گونه تغییرات.

آنلاین Body Fat Percentage Calculator

با یک درصد چربی بدن ماشین حساب شما را اندازه گیری بخش های خاصی از بدن خود را و آنها را به برق وصل به ماشین حساب. از چهره های ماشین حساب در صد برای شما بنابراین شما نمی نیاز به ظرف غذا به اطراف با هر گونه ریاضی! (نگاه کنید به منابع جعبه پایین برای اطلاعات در مورد آنلاین درصد چربی بدن ماشین حساب و یا استفاده از گوگل برای جستجو برای یک.)

کالیپر چربی بدن

تا کنون ساده ترین راه پیدا کردم برای اندازه گیری چربی بدن خود را با کالیپر است و با استفاده از AccuMeasure کالیپر. شما فقط نیاز به اندازه گیری در یک مکان. آن را قابل اعتماد و نسبتا دقیق و مناسب است. شما می توانید خودتان آن را انجام, در حریم خصوصی خانه خود را.

مقیاس چربی بدن

مقیاس است که اندازه گیری چربی بدن خود را تمایل به غیر قابل اعتماد, به خصوص اگر شما در حفظ آب است. شما می توانید با استفاده از یکی اما رای من این است که برای هر ماشین حساب یا کالیپر.

پس خودتان را برای موفقیت با تنظیم مناسب هدف از دست دادن وزن. اصلا هدف بیش از حد پایین و مطمئن شوید که شما هدف به اندازه کافی بالا بدون اینکه غیر واقعی است. در خودتان ایجاد انگیزه دادن به خودتان پاداش بزرگ اگر شما در رسیدن به هدف خود را. پیگیری پیشرفت خود را و ایجاد تغییرات هنگامی که شما نیاز به. در 3 ماه زمان شما بود که بسیار سبک است و بسیار مناسب تر – و سپس شما می توانید خود را بعد از 3 ماه هدف!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *