[ad_1]

شما ممکن است فکر می کنم شما در حال انجام همه چیز را راست و هنوز هم از دست دادن وزن خود تلاش ها متوقف شده و یا حتی بدتر, شما در پیدا کردن مقیاس رفتن در جهت اشتباه! شاید شما با موفقیت وزن از دست داده اما در حال حاضر این عدد در مقیاس است خزنده به بالا. چه خبر اینجا ؟ نیز وجود دارد چند مشکلات مردم تمایل به لغزش به بدون تحقق آنها در حال تخریب تلاش های خود را. در اینجا 3 شايع:

1. Skimping پروتئین است. شروع روز خود را با یک پروتئین کامل را افزایش مواد شیمیایی در مغز است که نه تنها خواب را بهبود بخشد اما همچنین بهبود خلق و خوی خود را با توجه به مقدار تریپتوفان. این اسید آمینه یک پیش ماده برای سروتونین که هورمون احساس خوب نگه می دارد که شما احساس شاد و با انگیزه است. سروتونین و ملاتونین می شود که کمک می کند تا شما در شب خواب. کمتر از 6 ساعت خواب در روز است که در ارتباط با درجه پایین مزمن التهاب و مقاومت به انسولین و افزایش خطر ابتلا به چاقی و دیابت نوع 2 است. خواب بسیار مهم است برای حفظ وزن سالم و پروتئین مهم است برای خواب آرام. پروتئین کافی در صبح باعث کندی اشتها در طول روز و مطالعات نشان داد شروع روز با پاک کردن پروتئین به جای کربوهیدرات می تواند به کاهش خطر ابتلا به خستگی تا 75% 6 ساعت و انرژی خود را در عرض 30 دقیقه! (یک تمرین بهتر!) یک مطالعه نشان داد زنانی که شامل پروتئین در صبحانه از دست داده وزن 65 درصد سریع تر است.

2. انجام این تمرین در روز و روز را. هنگامی که شما به دنبال یک مطابق برنامه ورزش بدن شما می شود کارآمد تر و شما دیگر سوزاندن کالری به عنوان بسیاری از. شما یا باید به افزایش شدت یا تغییر روال خود را به طور منظم اگر شما می خواهید برای حفظ وزن خود را از دست دادن. بدن خود را هوشمندانه ایجاد شده و هنگامی که شما انجام همان 3 مایل بر روی تردمیل و یا همان کتری بل تمرین هر روز بدن خود را سازگار. فقط متفاوت است روال خود را – به شدت تعداد تکرار و سرعت و حتی ورزش های خاص هر چند هفته به نگه داشتن بدن خود را شگفت زده و سوزاندن حداکثر تعداد کالری است. این یکی از توصیه های من در کتاب من, امروز هنوز روز است.

3. نه آب آشامیدنی. لازم نیست که در خوردن غذاهای سالم که شما را نادیده می گیرند نوشیدن آب کافی. ماندن هیدراته گرسنگی را کاهش می دهد, افزایش تعداد کالری سوزاندن شما و شما را بهبود می بخشد توانایی بدن را برای سوزاندن چربی های بدن برای تولید انرژی است. نوشیدن 16 اونس است. 15-30 دقیقه قبل از وعده های غذایی افزایش سوخت و ساز بدن 24-30% بیش از ساعت آینده به 1.5 ساعت.

من توصیه اساسی این است که نصف وزن بدن خود را در اونس و از جمله ¼ قاشق چایخوری. طبیعی فرآوری نشده, نمک برای هر 32 اونس است.

هر یک از این مشکلات مانع تلاش های خود را?

[ad_2]

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *