بدن خود را تنظیم نقطه کلیدی برای کاهش وزن طولانی مدت

[ad_1]

همه افرادی که سعی به از دست دادن بیش از یک مقدار کمی از وزن بیش از 10 درصد اجرا می شود به یک سرخوردگی مشابه. آنها شروع یک رژیم غذایی شروع به ورزش و تجربه برخی فوری و نتایج دلگرم کننده است.

پس از یک هفته یا بیشتر در مقیاس می گوید از دست داده اید, چند پوند. لباس های خود را متناسب بهتر است. بزرگ در رفتن نگه دارید.

اما پس از چند ماه-با فرض اینکه شما نگه داشته ام تا نفس خود را کنترل و داده نشده به هر هوس — شما هنوز هم تماشای چه چیزی و چه مقدار می خورید و هنوز هم ورزش.

اما مقیاس خود را شکسته است. در آن گیر کرده در همان تعداد آن در هفته گذشته و هفته قبل از.

به شما ضربه مخوف فلات.

در این مرحله بسیاری از مردم ترک در نا امیدی. همه ناگهانی آنها در حال دادن غذاهای مورد علاقه خود و تعریق زیادی – برای هیچ چیز.

و یا پس از آن به نظر می رسد.

بدن ما دارای یک وزن مربوط به “مجموعه نقطه است.” ما به سرعت می تواند از دست دادن و به دست آوردن حدود 10% از ما زمان وزن, اما پس از آن بدن شروع به مقاومت در برابر تغییر است.

بنابراین کمتر از 10% از وزن بدن می رود به راحتی — اگر شما تماس بگیرید تا غذاهای شما عشق و قرار دادن در بسیاری از ورزشگاه زمان “آسان است.”

اما بدن خود را می خواهد به چسبیدن به باقی مانده 90%.

پس افراد رژیمی را ترک کنید. آنها را به خوردن غذاهای چاق کننده و نگه داشتن روی نیمکت گرم به جای در حال اجرا خارج است. به طوری که آنها دست آوردن مجدد وزن آنها را از دست داده و افسرده خود را در “شکست.”

در نهایت رانده شده دوباره تمایل به احساس سالم و بهتر آنها سعی کنید دوباره و دوباره ضربه که فلات و ترک. که دلیل yo-yo رژیم غذایی سندرم است.

این امر فقط به عنوان بسیار به مردم در تلاش برای به دست آوردن وزن است. آنها می توانید بر روی برخی از پوند, اما پس از آن ضربه فلات مهم نیست که چگونه بسیاری از پروتئین می لرزد آنها نوشیدنی و یا وزن آنها بلند است. اگر آنها ترک آنها از دست دادن سریع آن.

مجموعه نقطه حس می کند اما. 10% کاهش وزن به خصوص یکی ناشی از افت زیادی است که مصرف کالری است که یک سیگنال به بدن است که شما در حال تجربه یک کمبود مواد غذایی است. چرا دیگری را به شما جلوگیری از خوردن به عنوان بسیاری به عنوان شما می تواند?

ما در طول میلیون ها سال از راه رفتن راست ما انسان ها هرگز تجربه طولانی مدت مازاد مواد غذایی است. تکامل بدن ما برای حفظ چربی برای زنده نگه داشتن ما از طریق آن زمستان هنگامی که هر دو حیوان شکار و خوراکی گیاهی کمیاب شد.

دقیق مکانیسم های فیزیکی است که به حفظ ما مجموعه ای از نقاط در حال پیچیده مربوط به ما تیروئید غدد انسولین و گلوکاگون ما هیپوتالاموس ما عصبی خودکار سیستم های ما تحریک اعصاب معده و احتمالا دیگر نقاط فیزیولوژیست است که ما هنوز درک نمی کنند.

خبر خوب این است که با زمان ما مجموعه ای از نقاط را تغییر دهید. برای مثال بزرگسالان تمایل برای به دست آوردن یک پوند در هر سال از سن 20 تا سن 50.

عبارت کلیدی در اینجا این است که “با گذشت زمان است.” اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن, کوتاه مدت سقوط رژیم غذایی فقط برای 10 درصد از وزن فعلی خود را.

اگر شما می خواهید به از دست دادن بیشتر آن را به زمان معمولا حدود شش ماه است.

بنابراین مردم در رژیم غذایی و برنامه های ورزشی برای کاهش وزن باید درک کنند که پیشرفت خود را نمی خواهد یک شیب منحنی. آنها را با ضربه فلات است که می تواند تا شش ماه. آنها باید همچنان به خوردن یک رژیم غذایی سالم و در ادامه به ورزش در حد متوسط.

در نهایت بدن شما متوجه خواهد شد که حتی اگر آن را سبک تر از آن بود که شما هنوز هم از خوردن مقدار کافی از مواد غذایی و شما در میانهی شب به مرگ گرسنگی بنابراین وزن جدید قابل قبول است.

آن را تبدیل به جدید خود را تنظیم نقطه و اگر شما همچنان برنامه های خود را شما دوباره دیدن پوند رها کردن.

بله پس از از دست دادن یکی دیگر از 10 ٪ شما فلات دوباره.

اگر شما بسیار اضافه وزن, با این حال, شما فقط باید به یاد داشته باشید که شما نمی قرار داده و در تمام وزن در یک ماه است. و آنها در حال رفتن دور در یک ماه.

شما باید به بلند مدت فکر می کنم. شما باید درک کنند که شما باید سالم غذا خوردن بدون چاق کننده, رژیم غذایی برای بقیه عمر خود را. شما باید ورزش در حد متوسط برای بقیه عمر خود را.

اگر شما می خواهید به و حفظ وزن بدن سالم, شما فقط باید به درک که شما باید متعهد به درست غذا خوردن و ورزش در حد متوسط.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *