برخی از نکته بالا نکات بهداشتی

[ad_1]

یک شیوه زندگی سالم آغاز می شود با یک بدن سالم است. آمریکایی ها در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای ناسالم بیحرکت و ناراضی در دهه گذشته و رتبه نسبتا پایین در این مقیاس از کشورهای دیگر به صورت کلی سلامتی و شادی. دو کار را اغلب دست به دست. چاقی در حال افزایش است از نزدیک در ارتباط با سبک زندگی بیحرکت است و یکی از دلایل اصلی افسردگی است. خط معروف “یک ذهن سالم منجر به یک بدن سالم” نیز زمانی که صحبت کردن در مورد کلی سلامت. این یک لیست از راهنمایی های بهداشتی برای رهبری یک زندگی سالم است.

· آیا رژیم غذایی. غذا خوردن سالم در همه وقت و آن بهتر خواهد بود در دراز مدت است. از دست دادن وزن به تدریج به طور کلی بهتر از از دست دادن آن را به سرعت و به احتمال زیاد به ماندن بگیرید.

· خوردن یک رژیم غذایی با فیبر بالا. این مهم است بالا نکته بهداشتی. این شامل غلات سبوس دار, نان قهوه ای و غلات و حبوبات. فیبر در تنظیم سیستم گوارش و کاهش خطر ابتلا به سرطان روده. به طور متوسط حدود 13-18 گرم فیبر در روز است.

· دور ماندن از خطرناک شیرین کننده های مصنوعی و سعی کنید به جای قند و شکر با امثال طبیعی شیرین جایگزین مانند شهد آگاو یا بهتر است استویا شیرین کننده مصنوعی است که امن و شیرین است.

· کاهش مقدار چربی های اشباع شده مصرف روزانه است. تنها 35 درصد از مصرف کالری روزانه باید از چربی کالری و تنها 10 درصد از کسانی که باید از چربی های اشباع شده.

· نوشیدن الکل کمتر است. مردان و زنان باید نیازهای مختلف – زنان باید کمتر از 14 واحد در هر هفته و مردان باید کمتر از 21 واحد از الکل است. که معادل یک لیوان یک یا یک و نیم پاینت آبجو. به طور معمول, اعتدال, برنده – مقدار کمی از الکل کمک می کند تا قلب در حالی که مقدار زیادی بد است.

· سعی کنید برای غذا خوردن توصیه می شود پنج میوه ها و سبزیجات وعده در روز. این کمک می کند تا به تغییر رژیم غذایی روزانه با رنگی متفاوت میوه ها و سبزیجات و نیز می دهد طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی است.

· مصرف ماهی بیشتر است. امگا سه اسیدهای چرب در روغن های بسیار محافظ در برابر بیماری های قلبی و افزایش کلسترول. توصیه می شود هفتگی وعده از ماهی است که دو به سه دلیل آن را فراهم می کند و 1.5 گرم از اسیدهای چرب است.

· کاهش مقدار نمک مصرف شده است. بیش از 5 تا 6 گرم نمک باید مصرف روزانه و نمک بیش از حد می تواند باعث عوارض قلبی بعد از آن.

· نوشیدن حدود هشت اونس مایع در روز است. این است که محدود به آب است و می تواند آب میوه. این کمک می کند تا کلیه ها به خیط و پیت کردن و سالم ماندن و کاهش عفونت های دستگاه ادراری.

· ویتامین و مکمل های معدنی به عنوان بازگشت به بالا فقط. آن را بسیار آسان تر به مصرف مناسب غذاها و دیدار با حداقل مواد مغذی مورد نیاز است.

· یکی از مهم ترین بالا نکات بهداشتی است که به ورزش! تمرین سی دقیقه در روز و حداقل به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و برخی سرطان ها و بیشتر از همه برای مبارزه با چاقی.

این بالا راهنمایی های بهداشتی تحت پوشش سلامت کلی اما مهم است به یاد داشته باشید که وجود دارد راه های دیگر برای کمک به بدن ما سالم بماند. برای زنان ما باید با نگاه به کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان است. برای مردان, پروستات بهداشت و سلامت قلب بسیار مهم است. اینها نکات بهداشتی برای سلامت استخوان:

· کنترل وزن. استخوان ها کمک فنر بدن. اگر بدن وزن آن بیش از توصیه می شود استخوان ها تحت استرس بی مورد و می تواند منجر به پوکی استخوان و آرتروز و افزایش فشار خون. اجتناب از غذاهای آشغال که سرشار از چربی و کلسترول و دارای ارزش تغذیه ای کمی.

· جنبش مهم دیگری بالا نکته بهداشتی. این را حفظ خواهد کرد بدن از به دست آوردن وزن و مفاصل سفت تا از استفاده نامناسب. تأثیر کم برای افراد در معرض خطر بهتر است.

· انجام ورزش تحمل وزن است. به عنوان یک فرد در سنین استخوان خود کمتر متراکم و شکننده تر. تقویت مفاصل و استخوان با کم تاثیر ورزش مطلوب است; نه تنها آن را حفظ استخوان و مفاصل در حال حرکت آن را نیز نگه می دارد و قلب و سایر سیستم های بدن در شکل.

· تمرینات انعطاف پذیری در حال بالا نکته بهداشتی عنوان دامنه حرکتی را بهبود می بخشد مشترک سلامت روان کننده مفاصل و نگه داشتن آنها را از تبدیل شدن به سفت.

· ایدز غذایی که سرشار از کلسیم و ویتامین D و فسفر به طور طبیعی تقویت استخوان ها.

این بالا راهنمایی های بهداشتی کمک خواهد کرد هر کسی در رسیدن به یک سبک زندگی سالم و بهبود سلامت کلی. یک فرد فعال است و شادتر از تحرک یکی. این لیست ارائه شده در بالا نکات بهداشتی برای دستیابی به یک کاهش کلی وزن بدن سالم و قلب کمک می کند و به طولانی تر شدن اثرات پیری است. خواندن این لیست از سلامت بالا راهنمایی می تواند کمک به رهبری یک زندگی بهتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *