بهتر ترکیب بدن و یا ساده از دست دادن وزن?

[ad_1]

دوست خوب من یک بار گفت: از دست دادن وزن آسان است. قفل خود را در گنجه برای چند روز و شما قطره مقدار زیادی از وزن. خیلی دور از ذهن اما حق با او بود-با این ایده از دست دادن وزن است. مردم به طور کلی به درخواست من برای یک کاهش وزن, راه حل, اما آنچه که آنها واقعا می خواهید یک تغییر در ترکیب بدن. آن یک ایده خوب به درک تفاوت بین به سادگی از دست دادن وزن و تغییر ترکیب بدن. قادر به افتراق این دو را تضمین خواهد کرد شما را در درک و انتخاب راه مناسب برای دریافت نتایج و حفظ آنها. برای بسیاری از خوانندگان این ممکن است به نظر می رسد مانند یک ویژگی های نظارت است که باعث می شود هیچ نتیجه اما آن را بسیار مهم تمایز است. بیایید نگاهی به تعریف پایه از هر دو در اینجا در تناسب اندام قلمرو. از دست دادن وزن است که به سادگی کاهش هر گونه توده بدن. توده بدن شامل توده چربی (FM) و توده چربی (مرد) که شامل انواع بافت همبند و استخوان و عضله, ارگان ها و مایعات بدن. در هر روز داده می شود یک فرد می تواند به دست آوردن و از دست دادن سه پوند از وزن به طور موقت بدون تغییر هر رفتارهای روزانه. بنابراین در حال حاضر ما می توانید ببینید که چگونه ناپایدار ایده از دست دادن وزن می شود.

از سوی دیگر تغییر در ترکیب بدن بهتر است بیشتر احتمال دارد به آدرس چه کسی خواسته که آن را به زیبایی شناسی و عملکرد و سلامت کلی. در صنعت تناسب اندام یک فرد می تواند در ایجاد یا حفظ یک بدن خوب ترکیب با حفظ و یا به دست آوردن مرد در حالی که از دست دادن FM. یکی از تفاوت های عمده ای در کاهش وزن و ترکیب بدن در حال تغییر است که تغییر ترکیب ممکن است یا نه ممکن است تغییر وزن یک فرد است. آن است که بسیار ممکن است برای کسی که به از دست دادن پوند از چربی و از دست دادن هر وزن در مقیاس. دلیل این است که از مربوطه نسبت بین FM و مرد. یک فرد می تواند به دست آوردن عضله و آب در حالی که از دست دادن چربی باعث هیچ مقیاس وزن تغییر دهید. همچنین یک فرد می تواند تبدیل به لاغر در حالی که حفظ و یا حتی به دست آوردن وزن. یک بار دیگر دلیل این است که نسبت مرد به FM. یکی دیگر از راه نگاه کردن به آن است که توده چربی در سراسر بدن است. واقعا طول می کشد تا فضای بیشتری از توده چربی. توده چربی نیز سبک وزن و سپس توده عضلانی است. بنابراین مرد می تواند از دست داده و عضله پایدار و یا به دست آورد باعث تغییر بسیار کمی در بدن وزن ، اندازه و ترکیب بدن هنوز تغییر برای بهتر.

حالا که ما یک دسته از آنچه هر یک از این است که بیایید به همین دلیل شما بهتر است با تمرکز بر تغییر ترکیب بدن به سادگی از دست دادن وزن است. به اصطلاح دکتر تایید کاهش وزن درمانگاه و بیش از تبلیغ تناسب اندام franchises popping تا در همه جا با پررنگ آگهی ها نمایش لاغر کسی به برگزاری یک جفت عظیم شلوار با عنوان خواندن چیزی شبیه به “از دست دادن 50lb در 4 هفته”. آن است که ممکن است بسیار شدید. قسمت تاسف از دست دادن وزن به سادگی به معنی از دست دادن های مختلف توده بدن (نه فقط چربی) برای رسیدن به یک وزن خاص. همچنین توانایی برای حفظ از دست دادن وزن بدون احترام برای بهتر ترکیب بدن بعید است. بسیاری از کسانی که با تمرکز بر ریختن مقدار زیادی از وزن و بدون توجه به ترکیب بدن در نهایت با عواقب ناشی از کاهش سوخت و ساز بدن, کاهش sex درایو مطرح چربی نسبت به ایجاد یک “لاغر-چاق ترکیب”.

که شدید کاهش وزن تاکتیک های ناپایدار هستند وجود دارد یک شانس بسیار بالا از مخوف “ضربه محکم و ناگهانی به” واکنش پس از رژیم غذایی کامل است. چند بار یک نفر را به دست آوردن وزن ، این هموستاز بدن انسان نمی خواهید تغییر دهید مگر اینکه لازم است برای بقا. بنابراین مگر اینکه شما یک ورزشکار تمرین مداوم و یا هر نوع دیگر از فعال و خواستار شیوه زندگی, بدن شما احتمالا نمی خواهد نیاز به تغییر زیادی برای بقا است. به شما یک مثال روشن بیایید می گویند کسی که می رود به از دست دادن وزن با یک پزشک تایید شده رژیم غذایی و معمولی خود را به کلاس های ایروبیک. او وزن از دست می دهد به سرعت. پوست sags بیت او احساس بدبختی بار بیش از نه و نه مقدار عضله نگهداری می شد پس از او لاغر و چاق. او البته جشن جدید لاغر, چربی بدن, مهمانی, چند تعطیلات آخر هفته و به زودی او آغاز می شود شراب خواری وعده شگفت انگیزی است. یک ماه بعد ما لاغر و در عین حال چربی می شود ساده ، به سرعت او را به عقب می رود به دریافت مکمل های بیشتر و تزریق از او extreme weight loss clinic حرفه ای و این بار او قطره از این برنامه پس از چند هفته شروع می شود و binging دوباره. زمانی که این مثال تصمیم به از دست دادن وزن با انجام فعالیت های هوازی مانند کلاس های هوازی همراه با رژیم غذایی او در بر داشت که هنوز هم وجود دارد به اندازه کافی تقاضا برای بدن به نگه داشتن عضلات از cannibalized برای سوخت و یا از دست دادن چربی است. حتی اگر نمونه ای ساختگی است, این چیزی است که من را دیده اند به طور مداوم. اخلاقی از داستان ساده و بسیار ناپایدار و کاهش وزن ممکن است اتفاق می افتد به سرعت در حال, اما عوارض جانبی بد خلق, بد مفاصل و استخوان, سلامت, کاهش سوخت و ساز بدن پایین تر sex رانندگی و افزایش ذخیره چربی است که به سادگی ارزش آن نیست. همانطور که شما می توانید از دست دادن وزن بدون احترام به ترکیب بدن بسیار بی ارزش است.

بر خلاف این است یک ایده بهتر از تغییر ترکیب بدن بهتر است. ترکیب بدن تغییر خواهد شامل حفظ حد زن به عنوان امکان پذیر است و برای بسیاری از آن را نیز به معنی افزایش آن. چون بچه ترویج بهینه سوخت و ساز بدن و سطح فعال می شود پایدار است. این نوع تغییر نمی تواند همیشه دنبال سادگی به دنبال در آینه هر روز. بنابراین بهتر است به استفاده از ابزارهای مختلف اندازه گیری برای دریافت اطلاعات جامد. به عنوان مربی بدنساز مسیحی Thibadeau یک بار اظهار داشت: وجود برخی نقاط در حالی که از دست دادن چربی که در آن نه تغییر زیادی دیده می شود در آینه. به طور کلی در آن منطقه بین 18-15 درصد چربی بدن برای مردان و 25-19% برای زنان است. در این نقاط اطلاعات شما جمع آوری در بدن خود را برای خود صحبت می کنند.

می دانم که شما درصد چربی محدوده. این طیف همان بدون در نظر گرفتن سن و سال!

حداقل مقدار bodyfat مورد نیاز برای حفظ یک بدن سالم

مردان-6%

زنان-12%

چربی مطلوب محدوده خوب ترکیب بدن

مردان-8%-20%

زنان-13%-25%

بهتر است به ترکیب ابزارهای ساده خود را با مقیاس خوانش. پیشنهاد من به شما استفاده از بدن نوار اندازه گیری را برای لگن و کمر, اندازه گیری, اگر شما در حال انجام آن به تنهایی و یا کامل بدن, اندازه گیری, اگر شما کسی را به انجام آن را برای شما. راه دیگر این است که با استفاده از پوست در برابر کولیس اگر دوباره کسی است که با اندازه گیری شما و یا بيوالكتريك چربی امپدانس دستگاه اگر شما در حال ردیابی خودتان. یک کلمه از اخطار امپدانس دستگاه باید انجام شود در همان زمان و با معده خالی. من می گویم معده خالی که اندازه گیری بر اساس آب در سیستم شما و غذاهای مختلف علت های مختلف واکنش های داخلی. همچنین آن را به عنوان قابل اعتماد اما خوب به من بدهید “ballpark” چربی برآورد.

در حال حاضر درک کنند که حفظ دو زن یک مرد تنها می آید زمانی که شما تقاضای آن به ماندن بگیرید. سریع پیاده روی و دویدن در حال رفتن به کار برای این است. شما نیاز به بیش از حد عضلات و بافت همبند با ترکیب اولیه حرکات (مانند شنا و چانه یو پی اس, چمباتمه, نرخهای, و غیره.) و وجود دارد تغییرات. شما همچنین نیاز به هوشمند در مورد انتخاب خود را از انرژی سیستم آموزش. دویدن aimlessly منجر به هدر رفتن عضله (1,2). خود را تغییر دهید تنه زدن به چیزی قوی تر است. آن را ندارد به یک کامل با حداکثر سرعت دویدن اما باید آن را سریع. شما می توانید این ترکیب را با آهسته تر قدم یا فعال کشش بهتر شناخته شده به عنوان آموزش فاصله. یک آخر توجه داشته باشید برای این نقطه زن توسط نگهداری مداوم فعالیت است. بنابراین حتی زمانی که شما دریافت می کنید بدن شما می خواهم اگر شما می خواهید برای حفظ آن شما باید فعال باقی می ماند (3,4). همچنین به عنوان مردان و زنان سن رای دادن عضله cannibalization و چربی های ذخیره سازی را افزایش می دهد به طور چشمگیری. به منظور خاموش تنظیم این وضعیت شما نیاز به آموزش مناسب با مقاومت آموزش فعال باقی می ماند و همه را از طریق زندگی خود را. مطالعات نشان داده اند که مردان و زنان در سنین بالا شروع به آموزش با متوسط را به سطح بالایی از شدت خود مرد را افزایش می دهد, FM کاهش می یابد و RMR افزایش یافته است که معادل سوزاندن چربی سالم ماشین (1,3).

پیروی از دستورالعمل های تغذیه که ترویج پروتئین بیشتر مصرف خواهد شد کمک به شما در حفظ و مرد و حفظ عملکردهای حیاتی بدن حفظ شود به خصوص برای hypocaloric رژیم غذایی (6). ما به سادگی پروتئین غنی موجودات. بدن انسان می تواند عملکرد و انجام هر کاری با پروتئین است. رژیم های غذایی با پروتئین بالا خواهد شد در نتیجه بهتر ترکیب بدن (5,6). نگاهی به پروتئین را از معادله و شما باید مشکلات بعد از آن. همچنین بالاتر پروتئین رژیم غذایی نشان داده شده است به کاهش tyglycerol مجموع در مردم و همچنین افزایش سطح کلسترول HDL (5,6). بر خلاف غلط شما نیاز به برخی از CHOLESETROLS. HDL کلسترول بسیار مورد نیاز برای بدن ایجاد تستوسترون. بدون آن می گویند خداحافظ به sex درایو نگهداری عضلات توانایی و بهتر شدن خلق و خو. یک آخر توجه داشته باشید در طول رژیم های غذایی کاهش کالری پروتئین بالا باید به حفظ حد زن به عنوان امکان پذیر است.

بنابراین مطمئن شوید که همیشه بهتر ترکیب بدن در مقابل ساده و فریب از دست دادن وزن.

مرجع:

1. Garrow JS et al. Meta-analysis: اثر ورزش با یا بدون رژیم غذایی, در, بدن, ترکیب, اضافه وزن افراد است. Eur J Clin Nutri. 1995 Jan(1):1-10

2. Dengel DR et al. اثرات کاهش وزن با رژیم غذایی به تنهایی و یا در ترکیب با ورزش هوازی بر ترکیب بدن در مردان چاق بود. Journ سوخت و ساز بدن.1994 Jul: 43(7) 867-71.

3. کایل UG et al. هشت سال طولی تغییرات در ترکیب بدن در سالم سوئیس بزرگسالان است. J Am Coll Nutri. 2006 دسامبر:25 (6):493-501.

4. کایل UG et al. Sedentarism تحت تاثیر قرار بدن شاخص توده چربی و بدون چربی و شاخص توده در بزرگسالان با سن 18 تا 98 سال بود. J Nutri. 2004 Mar:20(3):255-60.

5. ایوانز اونا et al. اثرات رژیم غذایی و ورزش بر تراکم و ترکیب چربی توده های در زنان چاق. Med Sci ورزشی Exer. 1999 Dec:31(12):1778-87.

6. Kayman DK et al. کاهش نسبت غذایی کربوهیدرات به پروتئین را بهبود می بخشد و ترکيب بدن و سطح ليپيدهای خون در طول کاهش وزن در زنان بالغ است. J Nutri. 2003 Feb:133:411-17.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *