استرس تعریف شده است به عنوان یک پاسخ توسط خود بدن به هر گونه تقاضا ساخته شده بر آن و ‘تقاضا’ به معنی یک تغییر است.

آیا می دانید مختلف سطح استرس را نام ؟ برای مثال “خنثی” استرس است که مقدار کار لازم برای حفظ حالت طبیعی عملکرد بدن. اگر ما به استرس یک مقیاس از 1 – 10 که در آن خنثی استرس خواهد بود 1.

بیایید نگاهی به موفقیت و آنچه در آن به معنی. باور کنید یا نه موفقیت یک زای به نام “Eustress” که ناشی از این کلمه شادی و سرخوشی. ما می توانیم eustress یک کمی مانند شماره 5 به دلیل آن است که شدت بالا احساس و به ارمغان می آورد بسیاری از انشعابات و تغییرات.

در حال حاضر ما شما را مختصری در اوج شکست. شکست به معنی چالش و یا بدتر از همه شکست. پس از شکست می تواند ایجاد آنچه که به نام “زجر” است که ما به یک شماره 5 از آنجا که این مفاهیم برای تغییر ترکیب و همچنین شدید. من کنار رفتن از خوب و بد قضاوت در عوامل استرس زا و تلاش برای تعیین کمیت آنها را بر اساس تغییر از هموستاز-هنجار چشم انداز.

اگر ما بالاترین سطح استرس است 10 این است که ما تجربه تمام کلاسیک “جنگ و گریز” نشانه هایی از بدن ما آماده برای عمل است. هورمون مانند آدرنالین افزایش است. 6 خود ضربان قلب و فشار خون افزایش می یابد. کف دست عرق. 7 کوتاه خود را از نفس است. موهای خود را در پایان می ایستد. 8 شما رو یک گله غازها زدن در شکم خود را. قند خون شما افزایش می یابد و عضلات خود را منقبض. 9 ذهن خود را متمرکز شده است یا مبارزه با bakugan. اگر شما به 10 شما احتمالا ظروف سرباز یا مسافر خود را به لباسها به دلیل سیستم شما رفته از جا در رفته از بیش از تحریک و بدن خود را تسلیم خواهد شد. هر چند این بو ممکن است متوقف کردن دشمن خود را از در نظر گرفتن که برای اولین بار نیش می زنند. این اثرات تا 9.9 بدون تغییر برای هزاران سال, کمک های انسان های ماقبل تاریخ برای زنده ماندن!

مشکل اینجا است که فیزیکی و عاطفی مظاهر پاسخ استرس طراحی شده برای پراکنده زمانی که فوری فیزیکی تهدید است. اما زمانی که آنها نمی گذشت زمان بیش از این با استفاده از هورمون باعث بیماری های قلبی و فشار خون و سرکوب ایمنی کولیت سندرم روده تحریک پذیر و حتی افسردگی می شود.

بزرگترین دفاع در برابر این تظاهرات فیزیکی است که برای تحقق بخشیدن به آنها ناشی از خود را سخت سیمی ماقبل تاریخ احساسات. برای مثال اگر شما در اواخر برای کار و شما فقط از دست رفته آخرین مترو. چه چیزی شما را انجام دهید ؟ شما می توانید یا وحشت و یا شما فقط می توانید این وضعیت را قبول. استراحت یک نفس عمیق بکشید و صبر کنید برای یک بعدی. اگر شما می توانید وضعیت آن را اگر شما می توانید نیست, سپس شما وفق دهند.

درک استرس و اثرات آن می تواند کمک به شما استفاده از آن به نفع خود و به نوبه خود پتانسیل “استرس زا” به مثبت چالش است.

چیزی است که من همیشه اعتقاد داشته و در حال حاضر به نظر می رسد در آینده به نور با شواهد علمی واقعیت این است که استرس در واقع می تواند برای شما خوب است!

آخرین بررسی استرس

این یک مطالعه انجام شده به تازگی با موش در یک موقعیت استرس زا است. آنچه این محققان این بود که یک دسته از موش ها که مورد آزار واقع شدند بارها و بارها توسط یک ماوس برای چند ساعت برای شش روز متوالی. در پایان این دوره محققان آلوده برداشت بر روی موش با فشار از آنفلوانزا نیز آلوده انسان. موش دیگر نه در معرض قلدری نیز آلوده بنابراین دانشمندان می توانند اندازه گیری اثرات استرس.

اذیت موشها در واقع بهتر قادر به دفع این ویروس از آنهایی که تا به حال تا به حال برای مقابله با تهاجمی دشمن است. بنابراین دانشمندان تغییر نام آزمون استرس به “تکرار شکست.”.

با هر نام استرس ظاهرا بهبود حافظه ویژه “سلول های T” که اجرای سیستم ایمنی بدن است.

سطوح پایین استرس تولید هورمون های است که کمک به ما در دیدار با چالش های مختلف, بنابراین کمی از یک چیز بد می تواند خوب باشد. البته هنوز هم وجود دارد برخی از سوال در مورد اینکه آیا انسان واکنش نشان می دهند همان موش اما ماوس پاسخ ایمنی است که قابل مقایسه با انسان ها و این که چرا آنها را انتخاب موش.

آیا ما نیاز به این آزمایش برای اثبات نظر ما? به سختی. اما دانشمندان انجام دهد و در اینجا ما با اثبات بیشتر از آنچه ما در حال حاضر می دانستند.

پس از مبارزه یا پرواز پاسخ طراحی شده است به صورت فیزیکی اقدام, بازی, ورزش منظم بهترین راه dissipating تظاهرات فیزیکی از هورمون های استرس در بدن است. ورزش و حتی کشش می تواند به از بین بردن تنش در عضلات. در حالی که مبارزه یا پرواز مالیات سیستم ایمنی بدن فعالیت بدنی متوسط می تواند به تقویت پاسخ ایمنی.

ورزش همچنین می تواند مقابله با اضطراب, آدرنالین و کورتیزول ممکن است باعث شود که آنها سیل خون برای مدت طولانی. بدیهی ترین ورزش خروجی بیش از حد آدرنالین و نشان داده شده است به بلانت کورتیزول تولید می باشد. اما یکی دیگر از راه های رسیدن به آن این است که با انتشار سروتونین یک ناقل عصبی است که باعث تحریک مغز “مبارک مراکز.” این اتفاق می افتد اغلب به طور چشمگیری در عرض 30 دقیقه فعالیت فیزیکی پس از آن تهوع ، ورزش همچنین باعث آزاد شدن اندورفین که بلوک پیام های درد و می تواند به بهبود خلق و خوی. وجود محیطی مزایای فعالیت بدنی به عنوان به خوبی. حس خود را کنترل می آید که با غلبه بر اضطراب برانگیز و استرس و البته از دست دادن وزن می آید که با ورزش و بهبود تصویر بدن ما تاثیر می گذارد و چشم انداز و پس از تعاملات ما با دیگران است که به نوبه خود به بهبود خلق و خوی ما.

بنابراین توانمند سازی خود و دوستان با استرس است.

چه استرس می تواند برای شما انجام دهد!

تحقیقات جدید به ما می گوید که استرس باید استقبال شود. شواهد با اشاره به چگونه استرس می تواند:

· جلوگیری از بازگشت سرطان

· کاهش احتمال حمله قلبی

· افزایش امید به زندگی

· تقویت سیستم ایمنی بدن

· افزایش قدرت مغز

خوب آیا شما احساس می کنید بهتر است در حال حاضر ؟

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *