حل از دست دادن چربی معادله

[ad_1]

بازی اعداد بازی هنگامی که در تلاش برای از دست دادن وزن می تواند کاملا روی حیله و تزویر اگر شما نمی توجه به همه نشانه ها. هنگامی که شما سرمایه گذاری در یک برنامه از دست دادن چربی, نتایج می تواند در بسیاری از اشکال و شما می توانید blindsided اگر شما نگاهی به همه عوامل به حساب آورد.

مقیاس وزن

در حالی که مقیاس وزن است که به عنوان نشانه به اینکه این برنامه در حال کار به نفع شما یا نه شما باید نگه دارید در ذهن است که مقیاس اندازه گیری دستگاه است. آن است که قادر به تشخیص بین چربی و عضله و استخوان و آب. وزن خود را می تواند بسیار روز به روز با توجه به مقدار کربوهیدرات می خورید مقدار آب نوشیدنی شما چقدر شما عرق و غیره. تغییرات در مقیاس معنی نیست که شما به دست آوردن و یا از دست دادن چربی است. آن را به سادگی یک راهنمای که باید با یک دانه نمک است.

درصد چربی بدن

بدن شما درصد چربی عضله به چربی نسبت. برای خانم ها و یک درصد چربی بدن در محدوده 12 تا 24% قابل قبول است. چربی بدن تست صرفا یک راهنمای به شما اجازه می دانم اگر شما در حال حرکت در مسیر درست است یا نه. وجود دارد ممکن است یا نه ممکن است تغییرات هفتگی و یا ممکن است نوسانات جزئی. این به این معنا نیست که برنامه کار نمی کند. برخی می تواند از دست دادن چربی بدن هفتگی و ممکن است 3 تا 4 هفته در دیگران است. نگرانی بوجود می آیند اگر مقیاس و درصد چربی بدن را افزایش می دهد هفتگی.

طبقه بندی زن و مرد

رقابت بیماری 6-12% 3-7%

ورزشی 12-18% 8-13%

عادی 19-24% 14-17%

مرزی 25-31% 18-25%

چاق 32% + 26% +

پس چه کم و درصد چربی بدن واقعا به شما ؟ حقوق Bragging. بسیاری از خانم ها عضلانی و بدون چربی و سخت و در عین حال چربی بدن خود را در 14 درصد محدوده و آنها ناراضی هستند زیرا آنها می خواهند هر چه با شکوه درصد آنها تعیین کرده اند در ذهن خود به بخشدار. اگر شما نگاه فوق العاده در 14% و آماده شدن برای یک مسابقه چرا هر پایین? فرو بردن بیش از حد کم می تواند باعث عدم تعادل هورمونی و مشکلات دیگر. گرفتن زیر 12% می توانید اجرا کنید خطر از آمنوره.

لباس

بسیاری از زمان خود را در هفته اول و یا دو در یک برنامه از دست دادن چربی ثابت خواهد کرد که نتایج در لباس های خود را قبل از مقیاس و یا دیگر دستگاه های اندازه گیری. شما ممکن است دریابید که مقیاس وزن همان باقی می ماند اما لباس خود را متناسب آزادانه تر. این بیش از حد پیشرفت است. لباس می تواند به شما مقدار زیادی در مورد چگونه به خوبی برنامه های خود را است و یا کار نمی کند. اگر شما یک تغییر چشمگیر در چگونه لباس مناسب و مقیاس را نشان نمی دهد هر گونه پیشرفت و سپس این بدان معنا نیست که برنامه کار نمی کند. پیشرفت است که به سادگی نشان دادن چهره خود را در راه های مختلف. این یک نشانه از بین بردن احتباس آب و برخی از از دست دادن چربی.

آینه

آینه می تواند به شما مقدار زیادی که آیا برنامه شما مفید است یا نه. در حالی که آینه است که یک ابزار مفید بود با احتیاط از آینه در سالن های ورزشی و رژیم غذایی کلینیک. آنها تمایل به تحریف آینه چند بار و ممکن است شما را به نظر می رسد سنگین تر از شما در واقع هستند. این است چگونه آنها را در دام شما به تجدید عضویت خود را. آن را غیر مستقیم و نادرست اما آنها را دور با آن با این وجود. همچنین آینه کاری در فروشگاه های لباس بد و روشنایی نیز می تواند شما را به نظر می رسد تحریف شده است. بهتر است برای پیدا کردن یک آینه و استفاده از آن به عنوان خود را بازتاب راهنمای.

تعارف

اگر شما در حال دریافت دانی از دیگران در تحول بدن خود را پس از آن که مفید است انتقادات و پیشنهادات به شما اجازه می دانم که این برنامه در حال کار است. بسیاری از شما ممکن است فکر می کنم آن کار نمی کند به این دلیل که اعداد در حال حرکت نیست راه شما امیدوار بود و یا به عنوان سریع به عنوان شما می خواهید, اما آنچه که دیگران می گویند و می تواند به شما بگوید دقیقا چه خبر است. چنین بازخورد مثبت باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک انگیزه ابزار به منظور افزایش برنامه های خود را به آتش تغییرات حتی بیشتر.

حالا که شما می دانید که شما لازم نیست که آن را به علمی تبدیل به یک ریاضیدان شما می توانید بقیه آسان و به دنبال پیشرفت در اشکال دیگر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *