خسته شدم از P90X? سعی کنید از 8 هفته Rushfit اردوگاه های آموزشی و تماشای مقیاس رها

[ad_1]

اجازه دهید آن صورت, P90X یک برنامه خوب اما بعد از شما آن را چند بار از آن زمان به تغییر تمرینات تا کمی. نه این که تونی بیش از حد آزار دهنده است اما در آمد آن را تا به شما حداقل کمی. در هر صورت اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن و لاغر و عضلانی بدن همراه با یک ماجراجویی جدید در نظر RushFit برنامه تناسب اندام.

RushFit است یک اصطلاح مورد استفاده برای توصیف سبک مبارزه UFC قهرمان ژرژ سنت پیر که شناخته شده است برای دریافت کار انجام می شود می توانید آن را انجام سریع و سرگرم کننده مد. این همان نوع از سبک می رود به تناسب اندام برنامه GSP توسعه یافته همراه با یکی از نخبگان آموزش مربیان است. حریف این است بیش از حد چربی و شما قادر خواهید بود برای خلاص شدن از شر آن به طور کامل در طول هشت هفته برنامه است. پس از همه چیز در زندگی به همراه می آیند و شروع می شود خزنده از طریق تمام انواع از مناطق. آن است که آیا وزن از استرس داشتن بچه ها و یا استرس از بچه های شما همیشه نیاز به خودتان که خوب کار کردن به مجموعه خود را راست.

این Rushfit صفحه اصلی روال تمرین است که اساسا یک هشت هفته اردوگاه های آموزشی. پس از آن مخلوط هنرهای رزمی الهام گرفته از تمرین مفهوم یک اردوگاه آموزشی می آید از این واقعیت است که قبل از یک مبارزه بزرگ ژرژ آماده رفتن به یک اردوگاه آموزشی برای آموزش با برخی از بهترین مبارزان و مربیان در جهان است. در حال حاضر او می خواهد همان تجربه را برای شما در داخل اتاق نشیمن خود را (به جز شما لازم نیست که به مبارزه با هر کسی که این مقاله را تایید نکرده و خشونت فیزیکی به هیچ وجه).

هر تمرین طول می کشد حدود 45 دقیقه. شما در عرق زیادی احساس سوختگی و بم شما احساس مانند یک قهرمان و یک حباب زیبا از عرق بر روی لباس های خود را. تمرینات بسیار قلبی گرا پس هیچ جای بدنسازی, ماشین آلات درگیر و یا هر چیزی شبیه به آن. شما نیاز به یک جفت از دست نور-وزن هر چند. شما می توانید 3 تا 15 پوند وزن برای این تمرینات بیشتر اگر شما در حال حاضر قوی اما حتی GSP باقی می ماند 30 پوند یا سبک تر. به این دلیل است که شما را انجام خواهد داد بسیاری از تکرار و شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما می توانید در پایان تمرین تمام راه را به پایان. این روال نیز ساختار شبیه به یک MMA مبارزه در فواصل 5 دقیقه (دور) به طوری که شما می توانید این نوع احساس در حالی که شما تمرین.

شما به معنای واقعی کلمه قطار کنار یک قهرمان رزمی بدون ترک خانه خود را. اما مطمئن شوید که شما فضای کافی برای این تمرین. شما نیاز به انجام حرکت می کند که با استفاده از مقدار زیادی از فضای. شما باید فضای کافی به طوری که شما می توانید دراز کشیدن روی زمین و فرشته بال خود را با دست و بدون bumping به هر مبلمان و یا یکی از بچه های خود را.

در اینجا تمریناتی هستند که در Rushfit مجموعه دی وی دی. قدرت و استقامت تمرینات برای دریافت, قوی, قدرت انفجاری آموزش خود را به چالش و مبارزه مطبوع تمرین به برخی از نگرش به خود را cardio Abs و هسته مطبوع به خود را به تن میانی و پر قدرت بدن و مطبوع خود را به زور بدن برای سوزاندن کالری است. وجود دارد همچنین تمرینات اضافی برای تعادل و انعطاف پذیری برای نگه داشتن بدن خود را مناسب و الاستیک بنابراین شما می مانم در اطراف دیگر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *