دلسرد از آنجا که مقیاس تغییر نکرده در حالی که برای ؟

[ad_1]

شما انجام داده ایم از همان تمرینات است که لگد کردن برنامه کاهش وزن شما; شما بوده ام به خوردن همان غذاهای که لگد کردن برنامه کاهش وزن شما. چرا در جهان نمی پوند آینده خاموش کنه ؟

شما در حال بدن فقط به عنوان ذهن خود را عادت می شود به یک روال. اجازه دهید در مورد آن فکر را از ذهن چشم انداز. اکثر مردم صبح روال معمول برای زمانی که آنها شروع به کار و یک روال برای زمانی که آنها در محل کار ذهن خود را آموزش دیده است برای گرفتن دقیقا آنچه شما باید به احساس انجام شده برای بعد از آن کارآمد با روال تعیین شده در محل. آنها را در حال تغییر به معنی مقدار زیادی از برنامه ریزی و مورد استفاده قرار گرفتن به.

همان ایده را با بدن شما تصمیم می گیرید که شما می خواهید به از دست دادن وزن, بنابراین شما شروع به ورزش منظم و تغییر یک زن و شوهر عادات غذا خوردن. در ابتدا این تغییر نشان میدهد که در آن کار می کند; در مقیاس و در لباس های خود را. فوق العاده است. پس از چند ماه نه یک چیزی که اتفاق می افتد. بدون تغییر در مقیاس و بدون تغییر در لباس های خود را. چه چیزی اشتباه است ؟ بدن خود را در حال حاضر استفاده می شود به تغییر. آن را می داند که چگونه به هضم و پردازش مواد غذایی موثر در آن می داند که آن را به مشکلات جسمی – تثبیت آن. فقط به عنوان در روال زندگی روزانه خود در خانه و در محل کار. بدن خود را آموخته است آنچه در آن است می خواهم به انجام و تنظیم می کند. واقعا که سالم است ثبت نام. اما اگر هدف شما این است برای ادامه از دست دادن وزن و از آن زمان برای به چالش کشیدن دوباره آن را.

آن کار خود را در حال حاضر به چند تصمیم گیری. شما در حال رفتن به افزایش تمرینات کاهش مصرف کالری? آنچه شما می خواهید برای انجام در مورد برنامه خود را? شما می توانید زمان بیشتری را برای تمرین ؟ شما می توانید زمان بیشتری را صرف خرید در فروشگاه مواد غذایی تهیه ناهار هر روز پخت و پز شام ؟ آنچه که در حال رفتن به به و چه می گذرد برای افزایش ؟

من با کار روزمره مردم که در حال مبارزه با این چالش ها من درک فشارهای زندگی و زمان آن طول می کشد به یک زندگی سالم است. از آن آسان نیست. شما باید به زمان برای برنامه ریزی روز خود را در اطراف تمرینات خود را و شما رو برای برنامه ریزی و آماده شدن برای وعده های غذایی و میان وعده است که شما در حال رفتن به خوردن در تمام طول روز.

بنابراین اجازه دهید من به شما چند ایده که من به اشتراک گذاشتن با مشتریان من. در این وضعیت من می خواهم پیشنهاد تغییر تمرین خود را – کمی و تغییر عادات غذا خوردن خود را – کمی. همیشه معرفی کوچک و قابل دسترسی به اهداف راه است که شما نمی تواند به راحتی دلسرد; به علاوه آنها ساده تر خواهد شد به پیاده سازی و تبدیل به بخشی از شیوه زندگی خود را. اول اضافه کردن 15 دقیقه تمرینات خود را. به جای انجام 30 دقیقه هوازی انجام 45 یا اضافه کردن در برخی از تمرینات قدرتی. شروع با ساده آموزش قدرت – چمباتمه فشار یو پی اس و یو پی اس کشش در حال اساسی می باشد. به عنوان مواد غذایی خود را به یک هدف با خود به بسته ناهار خود را 3 بار در هفته و یا مطمئن شوید که شما تنقلات آماده یک تعداد انگشت شماری از بادام زمینی, ماست یا یک تکه میوه. یکی دیگر از اصلی بسیاری از مردم نمی تواند به اندازه کافی از آب است. شما باید یک بطری آب با شما در تمام طول روز آن را به شما را تشویق به فکر تهیه مکان مستقل.

یک زن و شوهر اهداف قابل دسترسی و شروع به قرار دادن آنها را به محل. هنگامی که آنها تبدیل به بخشی از روال خود را ادامه خواهد داد را ساده و سالم تغییراتی که نگه داشتن بدن خود را به چالش کشیده و نگه داشتن وزن ریختن دور.

فراموش نکنید که برای پاداش کار سخت خود را! زمانی که شما دیدار با اهداف انجام کاری سرگرم کننده فقط برای شما. خرید یک لباس جدید و یک snazzy لباس پیراهن یک بطری شراب خوب لذت بردن از یک کاسه کوچک بستنی مورد علاقه خود را. اگر شما احساس می کنید مانند شما به طور کامل محدود کردن خودتان با سالم بودن آن را هرگز تبدیل به یک شیوه زندگی به جای آن باقی خواهد ماند ناموفق غلتکی coaster.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *