[ad_1]

(اما آنچه شما نیاز به دانستن اگر شما می خواهید برای دریافت مناسب!)

10) شما برنده't پایان رسید تا به دنبال مانند آخرین مدل جوان / خواننده / بازیگر!

اجازه دهید's بر آن بدن خود را به بدن شما است. آن's تنها یکی از شما'کردم. شما می توانید هنوز هم نگاه بزرگ است ؟ اطمینان حاصل کنید! اما وجود دارد برخی از چیزهایی که شما می توانید't تغییر دهید. شما می توانید't پاهای خود را طولانی تر و یا پای خود را کوچکتر. شما می توانید't رشد پنج اینچ یا آهنگسازی نیم تنه خود را. شما باید آنچه شما باید پس از کار با آن! تمرکز بر روی ساخت یک سالم و مناسب شما به جای تو شبیه شخص دیگری. شما don't باید به طور کامل به جذاب می باشد. قوی و مناسب بدن و همچنین اعتماد به نفس به ارمغان می آورد می تواند هر فرد و جذاب!

9)'s بهتر به عضلات و وزن بیشتر نسبت به شل و ول و وزن کمتر.

I've آن گفت: در بسیاری از مواقع: I'd خیلی جای بود 135lbs و عضلانی از 120 پوند و شل و ول. I've شده است هر دو و 135lbs با کاهش درصد چربی بدن قطعا بهتر! من کوچکتر و قوی تر بود و خیلی بیشتر انرژی است. پس don't همیشه به دنبال عدد جادویی در مقیاس اما شما نگاه کنید در کل ترکیب بدن به جای.

8) شما می توانید't دریافت مناسب در یک هفته.

خوب, خوب, شما می توانید, اما تنها اگر شما're یک هفته دور از بودن در اوج بیماری و نگه داشتن شما کار کردن. در غیر این صورت در مورد آن را فراموش! اگر شما می خواهید به نگاه خوب است که برای class reunion یا اینکه شما'خواهید بود در یک لباس شنای زنانه دوتکه به زودی پس از آن حرکت راه قبل از آن. یا بهتر است حرکت برای سلامتی خود و نه برای “همه چیز” مانند reunions و حالا.

7) شما نیاز به قرار دادن برخی از تلاش به آن است.

شما می خواهید برای دریافت مناسب است ؟ شما باید برای کار در آن است. شما باید برای آن برنامه ریزی شما باید آن را برنامه ریزی و مهمتر از همه شما باید آن را انجام دهد. هیچ عذر و بهانه. نشسته بر روی نیمکت گفتن به خودتان که شما باید انجام چیزی است که نمی خواهد سوزاند تا مقدار زیادی از کالری است. اگر هیچ چیز دیگری در خارج وجود دارد و شروع به راه رفتن. و در حالی که شما're خارج وجود دارد راه رفتن فکر می کنم در مورد یک طرح اقدام برای سالم شما و شروع آن امروز نه فردا!

6) شما نیاز به ورزش.

شما می توانید از دست دادن وزن فقط با رژیم غذایی به تنهایی ؟ مطمئن شوید که شما می توانید! اما اگر شما می خواهید برای دریافت مناسب شما نیاز به ورزش ماهیچه های آن از جمله قلب خود را. و که قلب برنده't دریافت هر گونه ورزش اگر شما're نشستن بر روی نیمکت خوردن کلم بروکلی. از دست دادن وزن است که شما نیاز به از دست دادن و شما'll فقط تا پایان با نازک اما شل و ول بدن. حرکت کنید! آموزش وزن ایده آل است اما اگر شما're واقعا نه به وزن آموزش پیدا کردن فعالیت های شما می خواهم به انجام این کار همه گروه های عضلانی اصلی.

5) شما نیاز به غذا خوردن به درستی.

کنار گذاشتن هر گونه کم کربوهیدرات و کم چربی / پروتئین بالا مجادلات حقیقت ساده این است که اگر شما می خواهید یک جا بدن شما نیاز به تغذیه آن است. پروتئین مهم هستند اما ویتامین ها و مواد معدنی هستند و از عناصر کلیدی است که نیاز بدن خود را بیش از حد. مهم نیست که چه راه خوردن شما're زیر مطمئن شوید که شما're گرفتن به اندازه کافی ویتامین ها و مواد معدنی است. اضافه کردن انواع میوه ها و سبزیجات تازه را به رژیم غذایی خود را. دفعه بعد که شما رفتن به خرید مواد غذایی معطل در اطراف بخش تولید و نه تنها انتخاب کردن برخی از مورد علاقه های قدیمی اما آزمایش کمی با تلاش چیزی جدید!

4) شما می توانید't از دست دادن وزن یک شبه.

شما نمی't به دست آوردن آن یک شبه و یا در دو ماه – و شما're نمی خواهید به از دست دادن آن به مدت یک شب – و یا در دو ماه. فکر می کنم جا گرفتن به عنوان یک قطار خروج از ایستگاه: شما شروع به خاموش آهسته سرعت جمع آوری و سپس خاموش شما بروید! صبر کلیدی در اینجا است. نگاه به صورت مداوم روند. اگر شما're واقعا از دست دادن چربی و قوی تر پس از چند ماه پس از آن شما نیاز به نشستن و صادقانه تجزیه و تحلیل آنچه شما're انجام می دهند. نگه داشتن یک مجله برای کمک به شما می دانید که چگونه شما're واقعا خوردن و ورزش.

3) شما می توانید't نقطه کاهش می دهد.

ژنتیک تصمیم خواهد گرفت که در آن مرد خواهد آمد. انجام 1000 بحران برنده't کاهش چربی شکم خود را. نه 1000 آسانسور پا خلاص شدن از چربی در ران درونی خود را. بدن شما سوزاندن چربی به آن نیاز دارد را از بخشی از بدن است که شما're ورزش. بدن شما سوزاندن چربی زیاد مانند یک پیاز پوست کنده یک لایه در یک زمان اگر شما خواهد شد. پس don't بیش از حد آن در ورزش به صورت یک بخشی از بدن خاص و نگاه به تمام بدن خود را در شکل.

2) رفع سریع بدون وجود دارد.

که's, راست, شما شنیده ام من. رفع سریع بدون وجود دارد. هیچ کدام. قرار دادن تمام کسانی که قرص معجون مفتولهای و معجزه رژیم غذایی در زباله جایی که تعلق دارند. یادگیری اصول اولیه در مورد چگونه بدن خود را دستاوردهای عضلانی و از دست می دهد بنابراین شما برنده't دریافت مکیده شده توسط یکی دیگر از کلاهبرداری دوباره.

1) تناسب اندام یک تعهد مادام العمر!

بنابراین شما صادقانه کار کردن و درست غذا خوردن و شما've به اهداف خود رسیده. در حال حاضر چه ؟ در حال حاضر شما'کردم به انجام آن را برای بقیه عمر خود را که's چه! شما می توانید't فقط کار راه خود را به مناسب بودن و سپس متوقف می'll تا پایان دقیقا مثل قبل از شما بودند. تناسب اندام یک تعهد مادام العمر. و شما می خواهید به دانستن یک راز ؟ آن است که't آسان! و هر کسی که می گوید آن است که آسان است در تلاش برای شما چیزی برای فروش. تناسب اندام مادام العمر جاه طلبی و شما'll درو پاداش از یک زندگی طولانی و سالم و پر انرژی و قدرت و یک حس کلی از رفاه است.

[ad_2]

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *