رتبه گوگل تعریف شده

[ad_1]

رتبه گاهی اوقات به صورت مختصر به عنوان روابط عمومی, ریاضی سیستم رای گیری بر روی لینک اشاره به یک صفحه وب. از آن آغاز شده به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در دانشگاه استنفورد بود و اولیه prototype که منجر به ایجاد گوگل در سال 1998 است.

رتبه یکی از بسیاری از سیگنال های مختلف است که با استفاده از گوگل برای رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو. در طول تاریخ این بود که از اهمیت زیادی که دارد از مراتب کمتر اهمیت امروز.

این سیستم بر اساس که لینک هستند مانند رای اما آرا نیست برابر قدرت است. قدرت رای (لینک) است که بر اساس تعداد و قدرت از رای که می رود به صفحه ای که در آن لینک است و چگونه بسیاری از لینک های دیگر وجود دارد که در آن صفحه. این اطلاعات می تواند از اهمیت هنگامی که شما سعی می کنید برای پیدا کردن بهتر است لینک وب سایت.

توزیع رتبه

قدرت توزیع شده است به این لینک کلیک کنید در صفحه کمتر لینک ها درصد بیشتری از قدرت داده شده به هر یک از لینک. یک لینک در یک صفحه با 10 لینک دریافت قدرت بیشتر از اگر همان صفحه را تا به حال 50 لینک کلیک کنید.

گوگل نه تقسیم قدرت به طور مساوی به تمام لینک کلیک کنید اما تصمیم می گیرید چه لینک کلیک کنید برای دریافت بیشتر از آب. به عنوان یک نتیجه از یک لینک در بدن از این صفحه می توانید قدرت بیشتر از اگر همان لینک را در پایین صفحه.

این رتبه نشان می دهد تا بر روی یک مقیاس از 1 تا 10, “Toolbar رتبه”. گوگل منتشر عمومی یک ارزش رتبه صفحه در یک مقیاس از 1 تا 10. این ارزش است که معمولا به عنوان Toolbar رتبه صفحه است و گاهی اوقات به صورت مختصر به عنوان TBPR. در واقع مقدار دقیق رتبه یک عدد دهدهی.

بر خلاف صفحات واقعی رتبه ارزش است که به روز شده در همه زمان ها ارزش Toolbar رتبه است که همیشه بر اساس داده های تاریخی و به روز شده است تنها در حدود 4 بار در سال. و حتی هنگامی که ارزش به تازگی به روز شده است ارزش گرفته شده است از یک زمان حدود یک ماه گذشته است. گوگل این هدف برای جلوگیری از سوء استفاده و دستکاری است.

مقیاس بین 1 و 10 لگاریتمی است که تفاوت بین 5 و 6 مارس برابر با تفاوت بین 0-5 و فاصله بین 9 و 10 به عنوان مثال ممکن است به عنوان بزرگ به عنوان 0-9 (به عنوان مثال ).

وجود دارد تنها چند صد صفحه در اینترنت است که دارای ارزش 10 Toolbar به عنوان رتبه. برای رسیدن به 4 که به نظر نمی رسد که دشوار است. اگر شما در رسیدن به 5 شما آمده است یک راه طولانی در حالی که در جاده ها به 6 اما طولانی است و سخت است. برای رسیدن به 7 گرایش به نوع هدف است که شما هرگز موفق به رسیدن حداقل برای بسیاری از ما است.

نتیجه جستجو رتبه صفحه است که همان رتبه “رتبه صفحه” است که در آن صفحه خود را نشان می دهد تا در نتیجه جستجو و این می تواند گیج کننده به روزنامه نگاران و تازه کار است.

اهمیت رتبه امروز

رتبه یکی از بیش از 200 متفاوت “سیگنال” است که به نظر می رسد گوگل در رتبه بندی صفحات در نتایج جستجوی خود را. برخی از این علائم ممکن است به خوبی از اهمیت بیشتر و ممکن است شامل دامنه's, تاریخ, محتوا, چگونه لینک صفحه طراحی شده اند و به نظر می رسد از لینک ها در. به عبارت دیگر یک صفحه با پایین رتبه خیلی خوب برتر بودن یک صفحه با تعداد زیادی از رتبه در نتایج جستجو SERP's.

با این حال مهم است به درک چگونه, رتبه, زمانی کار می کند که برای مثال طراحی یک سایت داخلی جهت یابی و کار با ساختمان پیوند. این چیزی است که باید آگاه باشند که شما در تلاش برای پیدا کردن بهتر است لینک وب سایت .

لینک های قدرت

کلمه پیوند قدرت است که گاهی اوقات استفاده می شود برای روشن شدن قدرت واقعی یک لینک به صفحه مرتبط. این تفاوت کمی از رتبه صفحه به عنوان یک پیوند ممکن است به دیگر سیگنال که شامل شرح, رتبه, چنین به عنوان متن لنگر استفاده می شود برای لینک. به عبارت دیگر برای پیوند قدرت آب لینک و لینک های قدرت است.

پیوند قدرت اصلاح

امروز بسیار وجود دارد که نشان می دهد که گوگل's نظر devalues لینک کلیک کنید بسته به چیزهایی مانند محل لینک را در صفحه, لینک, سن, لینک ارتباط ، همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از لینک های که امروز ایجاد شده توسط کاربران در وب سایت ها اغلب ویژگی rel = “nofollow” و چنین لینک انجام نمی دهد هر گونه لینک به قدرت در همه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *