شما را از این 10 اشتباه رایج قبل از وزن خود را ؟

[ad_1]

مقیاس معتادان

در طول سال من've برخورد با سهم عادلانه من از وزن-a-holics. افرادی که گام در مقیاس بیش از حد اغلب. برخی از انجام آن در هر روز از زندگی خود را. صبح و شب. برخی از گام و پنج بار در ده ثانیه به این امید که یک رقم پایین تر ممکن است به طرزی جادویی به نظر می رسد بین پاهای خود را. سپس آنها آن را دوباره انجام دهید سی ثانیه بعد. صدا آشنا است ؟

هیچ دیوانه نیست در همه.

برخی از مردم را دور خود قدرت شخصی به 'متعال scales'. متاسفانه صبح خود را در وزن خواهد شد یا باعث شکستن و یا روز خود را. و روحی و روانی متحده است. برخی از مردم فکر می کنم که اگر آنها گام به آرامی بر روی مقیاس شکل ممکن است پایین تر است. و برخی فکر می کنند که خروج بخشی از آنها پا کردن بشقاب عملکرد بهتر منجر شود.

خوب غم و اندوه.

یک رابطه ناسالم?

به طور کلی, من'm از طرفداران بزرگ از فلس است. مطمئن شوید که آنها را در یک مکان در جهان, بهداشت و تناسب اندام و مطمئن شوید که آنها می تواند یک منبع مفید اما بیش از حد اغلب آنها تبدیل به یک منبع اضطراب و استرس و نا امیدی. البته وزن مربوط به موضوع در گرفتن-نازی-سالم-و-جذاب روند اما بسیاری از (بسیاری از) مردم یک رابطه ناسالم با مقیاس. شما ممکن است می دانم که چنین فرد ؟

بسیار خوب ،

سنگین Ain't همیشه بد

قبل از اینکه من سهم زیر 'چگونه به وزن خودتان ملاحظه', نکات, نگه داشتن در ذهن است که – از نظر سلامت – ترکیب بدن بسیار مهم تر از وزن بدن. برخی از مردم سنگین نسبتا لاغر (مثل من) و برخی از نور (er) مردم را بالا و درصد چربی بدن – قرار می دهد که آنها بیشتر در معرض خطر است. با توجه به یک نمونه نمودار قد و وزن من در حال حاضر چاقی و حدود 13 کیلو (29lbs) اضافه وزن. در واقع من سنگین-ish (92 کیلوگرم 202lbs) اما چربی نیست در همه. من زمان درصد چربی بدن است که حدود دوازده. در واقع من فکر't می خواهید به هر سبکتر چون برای من این به معنای از دست دادن عضله است. دیدن ؟ وزن یک موضوع است اما همیشه این مسئله است.

بنابراین با تمام است که در ذهن هنگامی که شما باید جلوگیری از مقیاس?

1. ترین روز. در اکثر موارد وزن خود را هر روز غیر ضروری است و ناسالم. و اغلب منجر به وسواس فکر و رفتار است. هفتگی وزن قابل فهم کافی برای بسیاری از افراد در بیشتر مواقع.

2. هنگامی که شما're کسی دیگری's گیرد. آن's بهترین های وزن خود را در همان مقیاس در هر زمان. که راه را – حتی اگر ترازو هستند و نه کاملا کالیبره شده – شما دقیق تر نشانه ای از آنچه's در واقع اتفاق می افتد با وزن خود را.

3. هنگامی که مقیاس هزینه ده دلار است. به عنوان یک قاعده ارزان تر از مقیاس کمتر دقیق آنها. آن's تجربه من که داخلی ترین مقیاس حمام نادرست هستند – معمولا در سمت نور. برای بیست سال گذشته من'ام به گوش مردم شکایت در مورد چگونه ', سنگین,' مقیاس ها در ورزشگاه. متاسفانه برای کسانی که مشتریان مقیاس بسیار دقیق است.

4. هنگامی که آن را's 8ساعت و شما've خورده یک گاو برای شام. در شرایط عادی ما're همه سنگین تر در پایان روز. نه چاق و سنگین تر می شوند. تنوع طبیعی به این معنی است که کسی مثل من به راحتی می توانید وزن 3-4 کیلو (6.6-8.8 پوند) بیشتر در زمان شب. به همین دلیل است که آن را's بهترین ها را برای ما به مرحله در مقیاس در همان زمان از روز و در هر زمان. ترجیحا اولین چیزی که در صبح است.

5. هنگامی که شما're پوشیدن چکمه های پیاده روی. لباس می تواند وزن به اندازه 4 کیلو تا وزن خود را در چرم گاومیش است که گزینه مورد نظر برای دقت و صحت. در صورتی که's ممکن نیست لباس به عنوان لباس های کمی به عنوان امکان پذیر است و پوشیدن همان لباس در هر زمان.

6. پس از شما've تازگی یک تمرین شدید – مگر اینکه شما're اندازه گیری قبل و بعد از تمرین سطح هیدراتاسیون. آن's آسان برای ریختن بیش از یک کیلو (2.2 پوند) از وزن آب در طول یک ساعت عرق جلسه پس don't فریب خود را با یک به طور موقت پایین مطالعه در مقیاس. آب ain't ، ضمنا یک لیتر H2O (یا عرق) = یک کیلو. دقیقا.

7. هنگامی که مقیاس در حال نشستن بر روی فرش. مطمئن شوید که تعادل در یک سطح جامد (کاشی و چوب و بتن) در غیر این صورت خواندن خود را می تواند نادرست است.

8. روزهای خاصی از ماه (شما می توانید جست و خیز این پسران). من می دانم که شما دختران don't نیاز من به طلسم آن را برای شما اما بله برای قاعدگی زنان وجود دارد به طور معمول در جایی بین دو تا هفت روز در هر ماه هنگامی که وزن خود را به طور موقت باد با توجه به افزایش احتباس آب. احتمالا بهترین برای جلوگیری از مقیاس در طول این زمان.

9. زمانی که فکر می کردم از وزن خودتان شما را در یک حالت اضطراب. پله در مقیاس معنی هر آنچه که شما تصمیم می گیرید آن را به معنی. اگر شما فکر می کنم و باور آن خواهد شد یک تجربه استرس زا خواهد بود. وزن خود را می تواند یک داده ساده-جمع آوری ورزش و یا می توان آن را یک رویداد آسیب زا. اگر شما می توانید't استاد ترس خود را از مقیاس و سپس شما ممکن است بخواهید به استفاده از دیگر ابزار ارزشيابی در حالی که برای. هفتگی دور اندازه گیری ماهانه, بدن, ترکیب, تست و ماهانه تناسب اندام تست همه مناسب جایگزین.

10. هنگامی که شما're مبارک با چگونه شما نگاه و احساس و عملکرد. اگر شما نگاه خوب و احساس خوب و در سلامت خوب است که مراقبت در مورد یک احمق شماره?

لذت بردن از بدن خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *