شما واقعا از دست دادن 23 پوند در 3 هفته دوره?

[ad_1]

سه هفته رژیم غذایی سیستم دارای محبوبیت در داخل یک فضای کوتاه از زمان. این برنامه توسعه یافته تنها در 2015. آن شده است در واقع یک وزن کاهش طرح که با هدف تجربه بیشتر نتایج مثبت بسیار به سرعت. این برنامه غذایی سالم ساخته شده است این به این معنی شما از دست دادن وزن به سرعت بین 12 تا 20 پوند در عرض تنها 3 هفته دوره – ارائه شده است که شما به دنبال رژیم غذایی نسبت به این نامه است.

اکثر افرادی که شروع به غذا خوردن سالم طرح اساسا قادر به رسیدن به هدف مورد نظر خود را به عنوان آنها را تا قبل از کشف نتایج آنها می خواهند. رژیم غذایی است که با هدف کاهش وزن دو پوند در هر هفته هستند همه به طور کامل اما انگیزه من مثل من اراده کاهش بسیار به سرعت در حال مگر اینکه من یک فوتی و فوری یک فرصت برای دیدار با اهداف از دست دادن وزن.

I'm به تنهایی نیست. رژیم غذایی برای هفته ها با نتایج محدود demotivates مردم و این افراد تمایل به توقف تلاش. به این دلیل است که تغذیه برایان Flatt توسعه همه سه هفته رژیم غذایی; یک سیستم که ناشی از بدن خود را به از دست دادن چربی بدن به سرعت و شتاب weightloss.

ریختن هر گونه چربی اضافی و پس از آن نگه داشتن حرکت برای حفظ وزن خود را می تواند مشکل سه هفته رژیم غذایی دستی نه منحصرا به شما می گوید چه باید انجام شود برای 21 روز آن را نیز به اطلاع آنچه باید انجام شود با استفاده از سه هفته دوره با توجه به رژیم غذایی به منظور حفظ وزن جدید.

پس چگونه این هفته رژیم غذایی کار می کند ؟ اصلی قریب به اتفاق گوشیهای 3-هفته برنامه رژیم غذایی اتفاق می افتد به سالم برنامه غذایی که شامل 4 فاز مختلف.

فاز 1 سخت ترین برای من. آن را به طول انجامید و یک هفته و چنین مرحله است که در آن من از دست رفته تا حد اکثر وزن است. من آمد به 9 پوند سبک تر تا پایان هفته.

فاز 2 تقریبا 1 روز با این حال من هم از دست یک پوند این زمان

فاز 3 بود از روز 9 تا 11. این بود و نه غیر معمول و من از دست یکی دیگر از 3 پوند است.

فاز 4 بود وقتی که می آید به این روز باقی مانده یعنی 12 تا 21. هدف اصلی مرتبط با این 9 روز فاز خواهد بود برای ادامه از دست دادن وزن در حالی که بازگشت به بهتر “طبیعی” رژیم غذایی. من به دست می آمد یکی دیگر از چهار پوند از طریق پایان فاز. بنابراین کمتر شدید اما موثر هیچ کدام کمتر.

به عنوان بسیاری از از دست دادن وزن برنامه رژیم غذایی هستند, از آن شده است یک برنامه رژیم غذایی و ورزش. جنبش طرح تشکیل شده است از یک پیاده روی روزانه (نه بیش از حد شدید!) و تمرین اختیاری است که شتاب ،

فاز 1 از سه هفته برنامه غذایی سالم در عمل

وجود دارد's بدون دور شدن از آن. فاز 1 سخت بود. آن's 3 وعده غذا در هر روز محصول از هر حادثه رژیم غذایی. آن's به شدت محدود کننده در انواع مختلف از مواد غذایی و روش پخت و پز من فقط رایگان به خوردن. خوشبختانه شما تا به حال شامل مقادیر نامحدودی از برخی از سبزیجات و بنابراین من قادر به ارسال بر آنها فراتر از تجویز حجم گوشت و ماهی است.

من وزن خودم هر روز و من واقعا آن را ایجاد انگیزه برای به دست آوردن دسترسی به سوزن نسبت به مقیاس خزنده است. در نهایت آن را یک کار قابل اعتماد. من می't انکار است که من تا به حال تبدیل شدن به گرسنه و کمی می شه تا زمانی که من شروع به نوشیدن قهوه دوباره!

من همچنین اجرای تمرینات. دوباره آسان نیست اما ساعتی از روز به طور جداگانه واقعا درک است که در نهایت آن را تنها برای یک زمان کوتاه ساخته شده تفاوت.

در پایان فاز 1 من در کنار خودم بود با لذت به دیدن که من'd شکسته تمام پرونده های قبلی از دست داده و در کل 9 پوند است. من به یاد داشته باشید فاز 1 از غذا خوردن خود را منظم آن را احساس تقریبا غیر ممکن است که من از لحاظ عاطفی خود را برای هفته تمام بدون تقلب – و من انجام تقلب ، اما پس از گرفتن از طریق اولیه هفته من به زودی کاملا وجد آمدیم و به مراتب نازک تر است.

فاز 2

فاز 2 در واقع یک بعد سریع. پس محدودیت نسبت به هفته قبل از آن نگاه مانند این سخت است اما راستش من فقط شوکه شده بود برای قرار دادن این یکی از ساده ترین روز در کل برنامه. به نظر من به دنبال هفته گذشته به نامه ای تنظیم کرده بود من باز به موفقیت است. و دوباره من فقط خوشحال برای تبدیل شدن به یکی دیگر از پوند سبک تر از صبح روز بعد.

I'd جدی بگویید که هر زمان که شما خرید هر سه هفته رژیم غذایی رژیم کتاب فقط don't جست و خیز روزه فاز. واقعا وجود دارد یک دلیل منطقی برای راه خود را به یک رژیم غذایی مغذی ساخته شده است و بسیار برای من تعجب قطعا آن کار می کند.

فاز 3

این مرحله طول می کشد تا 4 روز است و در واقع بدون شک غیر معمول ترین و ضد شهودی است. آنقدر در این واقعیت است که ما شروع به تحقیق آن خودم را برای شما مطمئن باشید که من به دست می آمد انجام درست! خوشبختانه, من کشف کرد که آن نیز نه به عنوان حواس پرت وقتی که من فکر می کردم و در واقع برخی از جامد علم پشت این فاز با توجه به طرح.

من رفتم به مشکل انجام یافتن این مرحله کاملا به چالش کشیدن از آن شد و اولین جایی که من'd مورد نیاز بود برای محاسبه کالری من خوردن. من کشف کرد که آن را's نسبتا آسان به منظور دریافت کالری ارزش و دور از اینترنت برای تقریبا هر نوع مواد غذایی شما می توانید در مورد فکر می کنم و سپس آن را's فقط یک نگرانی با استفاده از مقیاس توزین (دقیق تر از جام اقدامات) به مطمئن شوید که خود را در خدمت اندازه صحیح هستند.

من't به خصوص از دست دادن وزن به همان اندازه که من انتظار می رود در این مرحله اما من فکر می کنم با توجه به اینکه من't شروع توزین همه چیز به طوری که 3 روز که من پیدا کردم که من برآورد قبلی دقیقا چقدر من باید دور شد پایگاه.

هنوز فاز دیگر, یکی دیگر از 1.5 پوند و همچنین مطمئن شوید که شده بیشتر بود من برنامه ریزی شده آن را به درستی.

فاز 4 – نهایی شمارش معکوس. فاز 4 اتفاق می افتد به طولانی ترین مرحله وجود دارد و در مدت 9 روز. آن را شامل بازگشت تدریجی به بیشتر از نرمال تغذیه سالم رژیم غذایی. به طور خاص چگونه بسیاری از کالری شما مصرف روزانه طی این مرحله است که بر اساس کل خود را شاخص توده بدن یا BMI. وجود دارد's یک بخش میان دستی که توضیح می دهد که چگونه برای محاسبه این از چربی بدن خود را و ارتفاع پس چگونه شما کار می کنند به خوبی آنچه شما نیاز به مصرف مطابق با نتیجه.

من همچنان به نظر خودم هر روز به علاوه پوند را همچنان به رها کردن – البته در میزان کمی آهسته تر. من فقط خوشحال با این حال به بازده بسیار صالح به طور معمول رژیم غذایی متعادل که در آن هیچ منابع غذایی بودند به صراحت ممنوع (مگر اینکه من'd قلم یک صفحه در کتابچه راهنمای کاربر.

متوجه شدم که من چربی شکم شد و به تدریج ناپدید می شود و من my jeans بودند اتصالات کمتر به صورت چسبیده – حتی پس از آنها'd فقط شسته شده! من کمر منقبض شده بود توسط 2 اینچ و من من تا به حال توانایی سفت کردن کمربند من 3 حفره های اضافی.

از طریق پایان فاز من فقط یکی دیگر از چهار پوند سبک تر است.

می کند که سریع برنامه کاهش وزن موفق شوند ؟

کاملا. من به دنبال 3 هفته تغذیه ای معمول و غیر از چند بازی را از دست دادم کل از 14.5 پوند است. من رفتم به مشکل انجام بسیاری از ورزش اجباری نیست اما خیلی از تمرینات اختیاری. من کشف تمرینات بسیار دشوار است و سپس دوباره I'm هیچ وجه مناسب برای شروع کردن با. با وجود این که سخت سطح از وزن از دست رفته من در حالت عادی دوره نسبتا کوتاه از زمان های ناشی از آن را یک ایده خوب است. مطمئنا من می توانم از دست داده اند بیشتر اگر من', d, برنامه ریزی بهتر, اعمال, بی شماری و فریب خورده است.

I'd یک شانس برای گرفتن aa انگشت شماری از هفته بدون به دست آوردن برخی یا همه این وزن به عقب !! پس از پیاده سازی کامل رژیم غذایی دوباره. دیگر زمان در اطراف فاز 1 بسیار کمتر پیچیده – من اعتقاد دارم که من اشکال اجرا شد به آن و به دست بیش از قهوه در حال حاضر. من نه از دست دادن وزن به همان اندازه اما من'm در حال حاضر 30 پوند سبک تر از من تا به حال تبدیل شدن به 8 سال پیش و برای اولین تایمر من قادر به صادقانه بگویم من'm راضی ظاهر من.

دو بهره مند است و در حال حاضر من می دانم که چگونه به حفظ وزن من و همچنین اگر من ترک دیوانه در تعطیلات و مکان در طول چند پوند I'm مطمئن هستم قادر به از دست دادن دوباره آنها را بدون تلاش زیادی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *