شن بازی درمانی – Open-Eyed ترنس

[ad_1]

بسیاری از مشتریان جدید به هیپنوتیزم تعجب به کشف کنند که رفتن به حالت هیپنوتیزم یک مهارت است. برخی از مشتریان برای پیدا کردن آن یک چالش است به خود اجازه می دهد به “اجازه رفتن” به تغییر دولت است. در حال حرکت به یک هدایت trance نیاز مشتریان به اعتماد هر دو خود و هم می پاشد و در حال توسعه است که اعتماد می تواند زمان را. معمولا وجود دارد نیز نیاز به هیپنوتیزم به آموزش مشتری در مورد اسطوره ها و تصورات غلط از هیپنوتیزم بنابراین هنگامی که مشتری است که در خلسه تجربه او را تحصیل مبنایی برای تعیین اگر او دست به یک حالت هیپنوتیزم. این آماده سازی و آموزش مرحله می توانید چندین جلسه و برخی از آزمایش با هیپنوتیزم تکنیک ها و روش های قبل از یک مشتری تجارب موفقیت است.

بیش از بیست و پنج سال من روت hypnotherapists و کار با مشتریان فردی, من به دنبال جایگزین های بسیاری برای رسمی هیپنوتیزم القایی به عنوان یک راه برای کمک به مشتریان در کار کردن با ناخودآگاه خود منابع برای تحول و بهبود است. من در تلاش برای توانمند سازی و حمایت از مشتریان است که پیدا کردن آن دشوار به اعتماد به خود و تجربه خود را (و یا عدم تجربه) در حالت هیپنوتیزم و معمولا به آنها نشان می دهد در اوایل درمانی روش های جایگزین به کار در خلسه متحده است. یک رویکرد نشان میدهد که به خاطره انگیز, اهل تفریح و بازی بسیار خلاق است و به طور کامل خود هدایت توسط مشتری شن بازی درمانی است. نوشته شده توسط مارگارت Lowenfeld در سال 1930's برای استفاده با کودکان بازی درمانی, شن بازی درمانی در حال حاضر با استفاده بزرگسالان و خانواده ها و شرکت ها و جوامع است. شن بازی درمانی توانمند سازی خود رهنمود و ملایم – و در عین حال عمیقا آتش به عنوان یک تحول خودرو.

در شکل سنتی شن بازی درمانی درمانگر فراهم می کند ضد آب سینی حدود 18 “گسترده x 28” بلند x 3 “عمیق آبی رنگ در پایین و دو طرف. سینی است که نیمه پر با درجه بالا شن و ماسه و درمانی اتاق مجهز به قفسه که نگه بی شمار از زیبایی و کیفیت مینیاتور آمار و ارقام. از جمله در یک مجموعه کوچک و درختان و گیاهان و مردم از همه نژادها و فرهنگ ها و دوره های تاریخچه; ماقبل تاریخ, وحشی و حیوانات اهلی از سراسر جهان; مواد از طبیعت مانند سنگ, خزه, پوسته کریستال و چوب و تخته پاره روی اب و کاج مخروط; و تیله دانه و baubles. یک مجموعه همچنین شامل ابزار جنسی, ماشین, قطار, قایق, هواپیما, واگن, و دیگر وسایل نقلیه از سفر; عبور فرهنگی معنوی و ازلی و ارقام و نمادها و آیکون ها; به عنوان به خوبی به عنوان مینیاتور چهره ها و اشیاء از زندگی روزمره است. سازه و خانه از تمام دوره تاریخی و فرهنگ, پل, نرده ها, برج ها و غارها نشان داده شده در این مجموعه به عنوان به خوبی به عنوان ماشین تون و فانتزی چهره های رایج در فرهنگ ما است. برای بیشتر قسمت ها این ارقام به مقیاس در ارتباط با اندازه هر یک از دیگر و سینی شن و ماسه.

در سنتی شن بازی روند مشتری ایجاد یک سری از صحنه ها و یا انجمن در شن و ماسه توسط مجسمه خشک یا مرطوب شن و ماسه و قرار دادن اشیاء انتخاب شده را از قفسه ها در سینی. درمانگر's نقش است که به ارائه به عنوان دورا Kalff تاکید در کتاب خود شن بازی یک “رایگان و محافظت فضا” و به پشتیبانی از مشتری در برخورد با هر محتوا و یا احساسات است که شن بازی تداعی. در رویکرد سنتی درمانگر کمی و یا بدون تعامل در طول جلسه فراهم می کند و هیچ تفسیر سینی بلکه منتظر می ماند تا سری کامل از سینی تکمیل شده است. در زمان بعد درمانگر نشان می دهد که او مشتری اسلاید و یا فیلم ها از سینی در دنباله به عنوان یک نقشه از مشتری's شفا ادغام و تشخص روند.

شن بازی روش های تکامل یافته در طول سال مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک فرآیند تعاملی شبیه به هیپنوتیزم. در این مطلب فعال رویکرد شن بازی می تواند برای کودک درون, کار, بخش, درمان, رویای, کار, گذشته, زندگی, درمان, حل مشکل مهار یادگیری و تقویت حافظه. مشتری's سازماندهی از ارقام در سینی یک استعاره برای سازماندهی مجدد یک's آگاهی است. مشتریان ممکن است حرکت چهره های اطراف به روایت داستان و یا استفاده از صدای گفت و گو در سایکودراما به عنوان چهره خود بگویید داستان های شخصی. در مقایسه با خصوصی تجربه درونی از هیپنوتیزم این کار نمادین ایجاد شده است خارج از مشتری در نظر کامل است.

زمانی که مشتری یک کودک شن بازی درمانی به ویژه مناسب است. یک کودک مربوط به جهان از طریق بدن خود و شن بازی به کودک این فرصت را به شرکت در فرآیند درمانی فعال جنبشی راه است. او می تواند “نشان دادن” به جای “گفتن” و اجازه می دهد که ناخودآگاه احساسات و تجارب خود به خود ظهور را از طریق بازی. به “هیپنوتیزم” رخ می دهد در مقابل کودک در شن و ماسه نه تنها در درون کودک به هر دو مشتری و درمانگر دسترسی به آنچه که به قبل از این بود که اطلاعات و یا محتوای شد که به احتمال زیاد غیر قابل بیان توسط کودک. این روند درگیر شدن در بازی های خلاق است که شفا. ابراز طریق نمادهای شخصی, نقشه تجربه استعاره یا داستان اجازه می دهد تا مشتری برای تبدیل شدن به یک شاهد عینی به خود و او را به یک بتن و تجربه مستقیم است که او خالق جهان خود را و یا تجربه. به سادگی با رعایت یک's روند خود در جعبه شن و ماسه می تواند فوق العاده آزاد و آزادی دادن به مشتری چشم انداز و تجربه بودن نیست مشکل اما شاهد این مشکل است.

بسیار شبیه در هیپنوتیزم شن بازی درگیر قدرت پیشنهاد. اگر یک مشتری ایجاد یک تجربه از یک راه حل بالقوه برای یک مشکل در شن و ماسه راه حل حک می شود به عنوان یک آینده پاسخ مثبت برای مشتری در زندگی روزانه خود را. حافظه سینی یا یک عکس ایجاد می شود پس از هیپنوتیزم لنگر یا نشانه نه تنها به صورت بالقوه راه حل برای یک مشکل, اما همچنین به مشتری یک راه به احساسی جدید و مثبت در رابطه به این مشکل است.

همچنین شن بازی مانند هیپنوتیزم باعث مشتری به تغییر وضعیت آگاهی که در آن ذهن ناخودآگاه تبدیل به یک بازیکن فعال و منابع در بخش های درمانی ، خود به کارگردانی مراسم تهیه شن و ماسه انتخاب اشیاء و تمرکز بر ایجاد صحنه در شن و ماسه توابع بسیار شبیه القای هیپنوتیزم و تعمیق فرایند که در آن ناخودآگاه است و بیشتر در دسترس است. به عنوان در غیر بخشنامه هیپنوتیزم در هنگام ایجاد sandtray مشتری ممکن است را انتخاب کنید به تمرکز بر روی یک موضوع خاص و یا نگرانی و یا اجازه می دهد تا ناخودآگاه خود به خود راهنمای تمرکز و تمرکز سینی. اغلب مشتری خواهد شد که هیچ آگاهی از آنچه در او ایجاد شده است تا زمانی که او نشسته به عقب را در صحنه خود را در سینی.

مهمتر از همه شن بازی بسیار خلاق حتی برای افرادی که به اعتقاد آنها't خلاق و آن را خوشمزه و سرگرم کننده است. ایجاد sandtrays به خط مقدم مسائل است که نیاز به تحول و کمک به مشتری در دسترسی به شفا منبع از درون.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *