ضرب و شتم دوباره سال نو برآمدگی: خیانت دور آن تعطیلات پوند

[ad_1]

آن را در ژانویه 2 روز حساب. شما نگاه در تمام طول آینه به شما به عنوان لباس در صبح و شما نمی خواهم آنچه می بینید. قبل از روز شکرگزاری شما در راه خود را به تبدیل شدن به یک نازک تر و سالم شما. در حال حاضر هر canapé تکه پنیر و شیشه ای از شراب شما زیاده روی در طول تعطیلات به نظر می رسد خندیدن شما از آن جدید پیدا سوف در شکم خود را لب به لب و ران. البته شما خودتان بگویید شما تصور کنید همه چیز. شما نمی تواند به دست آورده اند که بسیار وزن است. فقط به آن را اثبات کند شما آزمایشی تقریبا با ترس و شرم صعود بر روی مقیاس حمام و اجازه می دهد خود را به زیرچشمی نگاه کردن به پایین را با یک squinty چشم.

فریاد نمی, و اجازه نمی دهد خودتان را به شیرجه رفتن به افسردگی است. که تعداد شکست جزئی در جاده ها به داشتن یک بلند و باریک و سالم بدن است. شما می توانید در مسیر بازگشت و به سختی به دست یک گام در راه خود را به هدف از دست دادن وزن. شما همچنین می توانید یک راه جدید برای غذا خوردن با استفاده از اصول از فریبکار رژیم غذایی است که اجازه خواهد داد که شما را به لذت بردن از تعطیلات سال آینده به کمال خود را بدون به دست آوردن یک پوند اضافی در اطراف خود ،

شما در حال رفتن به شوک سوخت و ساز بدن شما را به عمل با یک ماه “چهار F” برنامه. آن را آسان نخواهد بود اما شما عاشق این نتایج. پس از آن شما سهولت راه خود را به طور منظم فریبکار را در برنامه رژیم غذایی است که اجازه می دهد تا شما را به خوردن انواع مواد غذایی که شما فکر می کنید به عنوان یک دیتر شما هرگز مجاز به خوردن دوباره.

“چهار F” عبارتند از:

  • ماهی
  • مایعات
  • فیبر
  • وعده های غذایی مکرر

ماهی– یک منبع عالی از پروتئین و سالم چربی های امگا-3 که هر دو کمک خواهد کرد که شما را به احساس سیرچشم و کاهش اشتها. سعی کنید به خوردن ماهی حداقل سه بار در هفته. آب سرد مانند انواع ماهی قزل آلا ماهی تن و ساردین و شاه ماهی حاوی بالاترین مقدار امگا-3 است.

مایعات– بسیار مهم برای کاهش وزن است. نه تنها نوشیدن آب و چای و قهوه و سودا رژیم غذایی و یا حتی سوپ کمک به پاک کردن بدن خود را از سموم, اما آن را نیز نگه می دارد کلیه ها به درستی کار. زمانی که کلیه ها به خارج از ضربت سخت زدن کبد طول می کشد برای آنها که به معنی آن را نمی تواند ادامه دهد انجام یکی از آن مهم دیگر مشاغل–تبدیل چربی خود را به سوخت. نوشیدن حداقل 2 لیتر (8 لیوان) مایعات در روز و اگر شما اضافه وزن, نوشیدن حتی بیشتر.

فیبر– کمک به حرکت غذا از طریق سیستم خود را سریع تر باعث می شود شما احساس می کنید کامل نگه می دارد و دستگاه گوارش خود را سالم. برای اهداف از چهار F میوه, بهترین منبع. سیب و گلابی و آلو و توت فرنگی و آلو همه منابع خوب. علاوه بر نفر در زیر توضیح داده شده باید حداقل یک وعده اضافی میوه در هر وعده غذایی اصلی.

وعده های غذایی مکرر– به معنی خوردن سه وعده های غذایی اصلی در روز همراه با تنقلات در میان است. هرگز بیش از دو ساعت بین وعده های غذایی صبحانه ناهار و شام همیشه باید شامل یک وعده از پروتئین (تخم ماهی سفید گوشت مرغ یا گوشت خوک بدون چربی کمر) و یکی از کربوهیدرات پیچیده مثل سبزیجات, حبوبات یا غلات کامل. یک وعده حجم حدود یک چهارم از بشقاب شام. میان وعده می تواند شامل یک وعده از میوه ها و سبزیجات بدون چربی محصولات لبنی و آجیل و حبوبات و یا هر گونه دیگر بدون قند و کم چربی مواد غذایی.

بنابراین به روکش–بسیاری از وعده های غذایی مقدار زیادی از فیبر و مقدار زیادی از ماهی ها مقدار زیادی مایعات.

نگران نباشید در مورد نرخ که در آن شما از دست دادن. به طور متوسط دو پوند در هفته است بسیار محترم و سه پوند باید خود را حداکثر. بیش از هر که و به شما امکان سوختن عضله به جای چربی است.

صحبت از عضله است.

خوردن تنها نیمی از تصویر. اگر شما می خواهید برای حفظ وزن شما از دست دادن شما نیاز به انجام نوعی فعالیت بدنی است. که لزوما به معنای رسمی ورزش. فقط بلند شدن و حرکت هر فرصتی شما. مطالعات نشان می دهد که انجام شدید و روز به روز فعالیت های بسیار مهم برای حفظ سالم وزن از یک عضویت باشگاه بهداشت محلی. در اینجا برخی که واقعا سوزاندن چربی:

  • شستشو و ضبط صوت ماشین
  • شستن پنجره ها و یا طبقه
  • بازی والیبال
  • بازی فوتبال لمسی
  • باغبانی
  • راه رفتن
  • بسکتبال (بازی تیر اندازی سبدهای)
  • رقص سریع (اجتماعی)
  • هل دادن یک ماشین چمن زنی
  • جمعآوری برگ

گذشته مانع اول

پس از شما رفته چهار هفته چسبیده به شدت با چهار F شما می توانید شروع به کمی استراحت کنید. چگونه ؟ تقلب در تعطیلات آخر هفته. در حال حاضر من می دانم که کلمه “تقلب” به طور کلی باعث می شود افراد رژیمی کمی عصبی است. آن را نشان دهنده شکست برای بسیاری از آنها است. اما آن را ندارد به. در واقع فریب خود می تواند بزرگترین ابزار در رسیدن به موفقیت است.

در اینجا چگونه است. پس از اینکه در معرض یک رژیم سفت و سخت مانند چهار F در طول ماه اول بدن شما شروع به شما پیشدستی کردن و کمی آهسته تر از نرخ که در آن چربی می سوزاند. اگر شما به طور ناگهانی آن را به انجام کار بیشتر با تغذیه از آن کالری بیشتری آن را به سرعت دوباره. سپس بعد از دو روز شما بازگشت خود را به رژیم سفت و سخت.

بدن است که هنوز هم با همه آتش فروزان. آن را برای مدتی آن را متوجه ترفند شما کشیده اید. پس چرا شما به خورده بیشتر برای یک زن و شوهر از روز شما در حال حاضر سوزاندن چربی و حتی سریع تر! انجام این کار در هر آخر هفته نگه می دارد و بدن در یک حالت از بازی همیشگی گرفتن. بنابراین تقلب! از صبح روز شنبه تا یکشنبه شب خوردن هر چیزی که دوست دارید به غیر از غذاهای شما به احتمال زیاد به شراب خواری در. شما می توانید شکلات همبرگر سبوس دار, نان, بستنی, دارچین, نان و شراب و آبجو توت فرنگی نان روغنی-شما نام آن را. و یا شما می توانید فقط یک کل خیلی بیشتر از غذاهای سالم شما بوده ام از سال جدید.

خیانت یکی دیگر از مزیت است که بسیار مهم در حفظ سالم وزن–آن را نگه می دارد شما را از گرفتن خسته شدم. فرد به طور متوسط باقی می ماند در یک رژیم غذایی برای حدود دو ماه قبل از دادن و قصد بازگشت به خود و یا روش های قدیمی. چرا ؟ بیزاری از رژیم های غذایی محدود. فریبکار رژیم غذایی محدود از هیچ است. آن را به سادگی شما قرار می دهد در یک برنامه درست مثل رفتن به محل کار پنج روز در هفته و مصرف کردن ،

فریب دادن برای زندگی

در پایان ماه دوم, شما احتمالا به پایان رسید از صبر و شکیبایی شما با خوردن شش وعده غذا در روز. بنابراین نمی. بازگشت به سه وعده غذا در روز و اجازه می دهد خود را چهار نفر در هر وعده غذایی–یک یا دو پروتئین دو تا از میوه ها و یا سبزیجات و یکی از غلات یا حبوبات. شما هنوز هم می توانید تنقلات هر دو ساعت اگر شما می خواهم.

با فصل تابستان شما در حال رفتن به نگاه شگفت انگیز است. و زمانی که تعطیلات سال آینده فقط چوب با فریبکار رژیم غذایی!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *