كمپرسي کامیون: سنت و نوآوری

[ad_1]

تاریخ یک کامیون واژگون کننده یک وسیله نقلیه است که در نظر گرفته می شود ضروری برای محموله فله حمل آغاز شده و در سه ماهه اول قرن 20.

به طور سنتی اتاق كمپرسي در حال تقسیم به 2 نوع با توجه به بدن پیکربندی است که تحت تاثیر مقیاس عملیات خود را.

این کامیون که متعلق به نوع اول (شناخته شده به عنوان استاندارد) خالی تخت خود را در عقب خودرو. این مکانیزم شامل لولا نصب شده در عقب پایان از شاسی و یک واحد عظیم هیدرولیک ram, ثابت تحت جلوی بدن است. لولا پایین نگه داشتن تخت و اجازه می دهد آن را مطرح عمودی در حالی که هیدرولیک ram فراهم می کند و نیروی کافی برای بلند کردن رختخواب در یک زاویه تند.

استاندارد اتاق كمپرسي می تواند با موفقیت مورد استفاده قرار گیرد به شرط این که سایت باید مقدار زیادی از فضای اطراف. در حالی که تخلیه بستر تخلیه خود را تنها از طریق پایان عقب اپراتورها نیاز به مانور برای پیدا کردن موقعیت مناسب برای تخلیه.

هنگامی که محل فضای محدود آن را معقول و منطقی به استفاده از یک سه راه واژگون کننده است که نشان دهنده دومین نوع رایج از دامپینگ کامیون. به عنوان آن می آید از نام این دسته بندی سه راه ساختار اجازه می دهد تا یک وسیله نقلیه برای تخلیه شود از سه طرف: عقب و راست و چپ. طراحی بیرونی این نوع شبیه به یکی از قبلی است. مواد فله حمل و نقل در یک جعبه فلزی و ثبات است که توسط قاب های تقویت شده. تفاوت نهفته در زیر کمپرسی تخت. تخلیه گزینه ها ممکن است با توجه به چهار هیدرولیک قوچ مجهز به صلیب مفاصل به ترتیب جنبش است. بلند کردن دو تا از هیدرولیک قوچ از سمت راست شاسی اجازه می دهد تا تخت به شیب آن به سمت چپ و بالعکس. و کج تخت به عقب آن است انجام شده توسط این دو هیدرولیک قوچ که ثابت هستند در پشت کابین.

با توجه به برنامه های عملی اتاق كمپرسي تقسیم میشوند جاده های شبکه و صوفس (جاده) نسخه. دسته دوم شامل به طور منظم به اندازه کامیون های سنگین, کامیون کمپرسی (همچنین به عنوان حمل و نقل کامیون) به خدمت در تولید بالا و معدن و سنگین محیط های صنعتی و بیان روگرفت برای حمل و نقل بارهای بیش از خشنترین زمین.

آخرین نوآوری در توسعه كمپرسي کامیون های موضعی برای صنعت معدن. بزرگترین کامیون تولید کنندگان درگیر در R&D پروژه در نظر گرفته شده برای ترویج استفاده از مختار معدن اتاق كمپرسي و افزایش مزایای کسب و کار.

ابداع کامیون ها به طور کامل نصب شده از ساخت و ساز وسایل نقلیه قادر به حرکت و کار با کل استقلال هر دو در بالا و زیر زمین است. فن آوری GPS و سنسورهای متعدد اجازه خواندن پیوسته از اطراف مرور موانع (ثابت یا متحرک) و جمع آوری سایر اطلاعات لازم برای تعیین مسیر شن و ماسه اطمینان از ایمنی ترافیک. در بالا از آن سیستم باعث می شود آن را ممکن است برای برنامه ریزی یک مسیر جلوتر از برنامه و آن را تغییر دهید به طور خودکار در حال حرکت در مورد به طور ناگهانی بوجود آمده نیاز به تجدید نظر.

این پروژه مدعی است که به بهبود بهره وری و اقتصاد سوخت در حوزه معدن و کامل خودمختار فن آوری های قبل از گسترش استفاده از آن در جاده های عمومی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *