[ad_1]

آیا آن را نمی فوق العاده اگر برنامه کاهش وزن خود را هرگز به یک فلات?

اگر هر هفته شما از دست کسانی که 2 پوند حتی اگر شما فریب خورده فقط کمی ؟

شکل دهی مجدد بدن خود را از دست دادن اینچ نگاهی به برخی از عزم به اقامت در این دوره است. اگر شما سعی کردم چند رژیم های غذایی مختلف انجام می شود سقوط-رژیم غذایی و یا حتی سعی کاهش وزن در تعجبم که قرص بدن شما سوخت و ساز بدن نیاز به زمان برای درمان است. در هر زمان شما محدود کردن کالری بدن خود فرض می شود که ممکن است شما را از خوردن دوباره آن را کند می کند کردن سوخت و ساز خود را. اگر شما شده اند شدید در رژیم غذایی خود را, شما ممکن است به شدت آسیب دیده غدد است که به تنظیم سوخت و ساز خود را.

این می تواند اتفاق می افتد به هر کسی. یکی از افرادی که از دست داده و بیش از 100 پوند در واقع فلات به طول انجامید که به مدت شش ماه قبل از پوند و اینچ شروع به آمدن دوباره! (او مصمم به ماندن در طرح خود را بدون توجه به آنچه). اکثر مردم نمی خواهد تجربه فلات که خیره. در اینجا برخی از راهنمایی برای کمک به شما از طریق

فلات زمان.

نکته کلیدی: وزن عضله بیشتر از چربی! به خصوص اگر شما در حال کار کردن با وزنه به عنوان بخشی از روال خود را, شما در حال عضله سازی. بنابراین شما ممکن است دیدن یک کاهش وزن یا آهسته تر از دست دادن اما لباس های خود را جا بهتر است!

به دنبال راه های دیگر برای اندازه گیری پیشرفت خود را:

اینچ/اندازه گیری بدن: لباس سایز دور کمر و لگن و گردن و سینه و یا نیم تنه و بازوها و اتصالات به لباس های مورد علاقه. شما شروع به دیدن برخی از abs دوباره ؟

عملکرد: بیشتر استقامت در ورزش انجام آنها را در یک سطح بالاتر پرش بالاتر, پیاده روی, دیگر, در حال اجرا سریع تر بازی های ورزشی بهتر

خلق و خو و نگرش: میزان سطح انرژی رای نگرش و چشم انداز پیگیری چگونه اغلب شما احساس خواب آلودگی در طول روز رای اعتماد به نفس خود را در سطح

سلامت: فشار خون و کلسترول و سطح قند خون و سطح مواد غذایی هوس با کیفیت از خواب پوست خود را حتی خود را چگونه ناخن و مو نگاه کنید.

حیطه: چگونه به شما نگاه تعارف شما دریافت خواهید کرد که چگونه دیگران به شما پاسخ دهند. اعتماد به نفس است که می آید از دانستن که شما در حال فعال بودن در زندگی خود و به دست گرفتن کنترل سلامت خود را.

چند راهنمایی سریع برای شکستن خود را فلات از دست دادن وزن:

1) آیا کاهش کالری است. آن را وسوسه انگیز زمانی که از دست دادن وزن بدن افت می کند به کاهش تعداد دفعات مشاهده کالری و حتی بیشتر. نمی! برش کالری کم باعث می شود سوخت و ساز بدن خود را به کم کردن سرعت و حتی بیشتر.

2) متفاوت است کالری مصرفی خود را حساب کند. جایگزین روز. اگر شما در حال غذا خوردن 1200 کالری در روز دوشنبه خوردن 1500 در روز سه شنبه 1200 در روز چهارشنبه ، این کار را برای 1-2 هفته. متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد.

3) افزایش میوه های خام و سبزیجات در رژیم غذایی خود را تا 50٪. این کمک خواهد کرد که بدن خود را سم زدایی و سوخت و ساز بدن شما “سادهای نیست”.

4) متفاوت است آنچه شما غذا خوردن. اگر شما به خوردن بیشتر ماهی و مرغ سعی کنید بدون چربی گوشت خوک و گوشت گاو. سعی کنید سبزیجات است. یک رژیم غذایی متنوع است که مهم است.

5) تغییر دهید تا ورزش خود را.

بدون توجه به آنچه-در مسیر باقی بماند! فلات نیست اما آنها نشانه خوبی است که بدن شما در حال تغییر است, بهبود و بازسازی خود است. فلات بدان معنی است که بدن خود را تنظیم برای تبدیل شدن به جدید شما! شما در حال شکل گیری عادات زندگی است که شما را حفظ خواهد کرد در یک وزن سالم است. چسبیدن به دوستان که شما را تشویق. اجتناب از غذاهای ماشه. صبور باشید. فلات به پایان خواهد آمد و وزن شروع خواهد شد در حال سقوط کردن. شما همیشه خواهد بود خوشحالم که شما “مبارزه” با outlasting فلات.

[ad_2]

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *