[ad_1]

شما را پیدا خواهد کرد وزن دستگاه در هر بهداشت و درمان باشگاه اما برخی از افراد پیدا کردن آنها را واقعا پیچیده است. این مقاله توضیح می دهد که آنچه که این دستگاه ها چگونه کار می کنند و چه مزایای خود هستند.

وزن دستگاه بسیار آسان است به کار گیرند. شما شروع با تنظیم صندلی خود را و سپس یا فشار یا کشیدن یک نوار و یا یک مجموعه ای از دسته. دستگیره متصل به زنجیره ای کابل یا اهرم است که متصل به یک پشته از مستطیل شکل و وزن وزن 5-50 پوند است. به آسانسور 20 پوند شما به سادگی چوب فلزی میخکوب کردن محکم کردن از طریق سوراخ از 30 پوند وزن است.

مزایای

در اینجا برخی از دلایل که چرا شما باید با استفاده از وزن ماشین آلات در تمرین خود را:

  • آنها بی خطر هستند. آنها ایده آل برای مبتدیان چرا که اگر از شما اجرا از قدرت در طول ورزش شما می توانید اجازه رفتن بدون ترس از سنگین وزن انداختن در بدن شما است.
  • آنها نیاز به کمی تعادل یا هماهنگی. بیشتر وزن ماشین نگه داشتن بدن خود را در موقعیت درست بر خلاف “وزن آزاد است.” برای مثال اگر شما یک شانه مطبوعات در یک وزن ماشین شما فقط نشستن بر روی صندلی و فشار دستگیره اما با هالتر شما باید نه تنها فشار میاره اما ثابت ماندن و متعادل کننده در همان زمان.
  • شما می توانید در کار های خاص عضلات. سنتی وزن دستگاه به شما اجازه تمرکز بر روی یک عضله بزرگ است که اگر شما're تلاش برای اصلاح ضعف خاص. یک مثال از این است که در آن شما می خواهید خود را برای تقویت همسترینگ یا پشت ران عضلات. وجود دارد یک وزن ماشین است که دارای بدن خود را در موقعیت در حالی که شما خم پاهای خود را و هدف خود را همسترینگ. اگر شما با استفاده از وزنه های آزاد برای انجام همان کار شما'll احتمالا تا پایان کار خود را جلوی ران و عضلات بیش از حد.
  • سریعتر تمرینات. با وزن ماشین آلات, شما می توانید راه اندازی این ورزش بسیار سریعتر از شما می توانید با وزنه های آزاد. شما به سادگی تنظیم صندلی (در صورت لزوم) و چوب فلز میخ از طریق یک سوراخ به جای از بین بردن وزنه آزاد کردن یک قفسه کشویی و آنها را روشن و خاموش هالتر. همچنین سالن های ورزشی و باشگاه های بهداشتی معمولا وزن دستگاه با هم گروه بندی است که آن را سریع و آسان به حرکت بین آنها را و شما را قادر می سازد برای تکمیل کل بدن تمرین در حدود 20 دقیقه است.

معایب

  • می تواند خسته کننده. پس از یک در حالی که شما و ماهیچه های خود را احتمالا با حوصله با استفاده از ماشین آلات. بنابراین مخلوط را در برخی از وزنه های آزاد پس از یک در حالی که یادگیری به تقویت همان عضلات با تمرین های مختلف.
  • Don't متناسب با هر بدن است. ترین ماشین آلات طراحی شده برای افرادی که بین 5 فوت و 4 اینچ و 6 فوت و 2 اینچ قد بلند است. بنابراین اگر شما're خارج از این محدوده دستگاه ممکن است احساس ناراحت کننده است. در صورتی که's مورد سعی کنید یکی دیگر از ماشین آلات را انتخاب کنید و یا وزنه های آزاد برای هدف قرار دادن همان گروه عضلانی.
  • جدا هر گروه عضلانی. این می تواند یک مزیت (بالا را ببینید) اما می توان آن را یک نقطه ضعف به دلیل آن's, چگونه ماهیچه های ما در زندگی روزانه ما است. در زندگی روزمره ما عضلات در گروه کار می کنند بنابراین آن را حس می کند به کار آنها را در همان راه ،
  • شما می توانید't آنها را با شما. اگر شما're رفتن دور در کسب و کار و یا تعطیلات شما برنده't قادر به گرفتن وزن دستگاه با شما برخی از وزن آزاد با شما و شما'll هیچ بهانه ای برای تمرین!

امیدوارم پس از خواندن این مقاله شما're نه مرعوب وزن ماشین آلات در حال متقاعد است که مزایای استفاده بیشتر از معایب و آماده برای ترکیب آنها را در تمرینات خود را.

[ad_2]

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *