معلمان – تکوينی – غیر رسمی ارزیابی از دانش آموزان' ریاضی منش

[ad_1]

در حالی که وجود دارد می تواند همپوشانی بین برخی از انواع شکل و نهايی درس ارزیابی و در حالی که هر دو رسمی و غیر رسمی به معنی ارزیابی دانش آموزان در این مقاله من خواهد شد در درجه اول ارائه پیشنهادات به صورت رسمی و در تکوينی برای ریاضیات کلاس درس به ویژه در بخش سوم از سه دسته پیشنهاد شده توسط کلارک & Wilson:

  1. دانشجو's ریاضی محتوای دانش است.
  2. دانشجو's ریاضی فرآیندهای مانند استدلال, برقراری ارتباط, حل مشکل, حل و ساخت اتصالات.
  3. دانشجو's ریاضی وضع مانند نگرش و پشتکار و اعتماد به نفس و مهارت های تعاونی.

وضع تعریف شده است به عنوان “یک's معمول و خوی; خلق و خوی همیشگی تمایل تمایل.” با نوجوانان آن است که همیشه آسان نیست برای تعیین وضع خود و یا خلق و خو در مورد هر چیزی از جمله ریاضیات. در اغلب موارد اگر خود گروه مرجع تصمیم گرفته است که “مدرسه نه سرد” پس از آن اجباری است که آنها با استفاده از تمام زبان بدن و حالات صورت (و گاهی اوقات کلمات) نشان می دهد تحقیر خود را برای ما معشوق موضوع. ما باید't قبول در این صورت ارزش (هیچ جناس در نظر گرفته). این ایده ها در این مقاله به شما اجازه می دهد برای تعیین دانش آموزان خود را' ریاضی منش (گاهی اوقات بدون دانستن آن!).

این ایده اولین بار من می خواهم به پیشنهاد آمد تقریبا یک اتفاق است. یکی دیگر از معلم و من ایجاد شد یک ارزیابی ابزار برای برخی از تحقیقات ما انجام شد. ما تا به حال در مورد نیم صفحه سمت چپ بر روی این هشت صفحه ساز – و نمی خواهید به ضایعات کاغذ – بنابراین ما تصمیم به مطرح اعلان زیر نشان داده شده است. آن را تبدیل به بهترین سوال از کل ارزیابی! در نظر بگیرید با استفاده از این دستور در ابتدای سال و پس از آن چند بار دیگر در طول سال تحصیلی به دریافت احساس از تغییرات در حال وقوع است.

به عنوان یک ریاضی دانش آموز در این کلاس من رای خودم در زیر مقیاس (قرار دادن X در مقیاس که در آن شما رای خودتان). 1 = احتمالا بدترین در کلاس; 5/6 = نه خیلی بد نه خیلی خوب; 10 = کاملا عالی! شاید بهترین در مدرسه

به همین دلیل من امتیاز خودم به عنوان یک زن / یک ____ در مقیاس بالاتر است زیرا:

من پیدا کرده اند که نوجوانان دانش آموز مایل و قادر به بیشتر راستگو وقتی خواست برای نوشتن از زمانی که خواسته برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را publicly. به همین دلیل من با استفاده از آموزش سیاهههای مربوط به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است برای یادگیری در مورد دانش آموزان' گرايش نسبت به ریاضیات. اصطلاح “آموزش ورود به سیستم” یکی نیست که من نشات گرفته است اما این یکی که متناسب با فلسفه من از چگونه نوشتن به نظر می رسد در ریاضیات کلاس درس. اولین قسمت از عبارت “آموزش ورود به سیستم” متحده هدف از نوشتن: یادگیری است. بخش دوم از عبارت “آموزش ورود به سیستم” connotes یک قالب خاص است که در حال اجرا و تفسیر. ورود به سیستم به معنای جلا قطعه از نوشتن گرفته شده از طریق پیش نویس پس از پیش نویس است. فرمانده و اسمیت (1996) تعریف هدف آموزش سیاهههای مربوط به عنوان “بازتاب خاص شناختی جنبه های یادگیری …. (تاکید) ارتباط یا تعامل شخصی با مهارت های علمی و تکنیک” (p. 447).

با استفاده از آموزش سیاهههای مربوط به شما فراهم می کند با انواع راه هایی برای ارزیابی دانش آموزان' نگرش باورها و کلیشه ها در مورد ریاضیات. در زیر برخی از فرمان نوشتن I've مفید یافت:

  • چه یک ریاضیدان نگاه مانند?
  • من توانایی انجام ریاضی است …
  • زمانی که من در کلاس ریاضی من احساس می کنم …
  • ریاضیات نقاط خوب و بد امتیاز. در اینجا's منظورم چیست …
  • من مطالعه من توجه من یادداشت های من من به عنوان خوانده شده کتاب ریاضی اما من هنوز هم فکر't ریاضی. درست یا غلط ؟ پاسخ خود را توضیح دهید.

دانش آموزان' پاسخ به سوالات مانند این ارائه بینش به معلم به عنوان s / او برنامه های آموزش. نادیده گرفتن دانش آموزان' گرايش نسبت به ریاضیات انجام شده است و معلمان در' – و دانش آموزان' – خطر است.

آن's نه در هر's بهترین بهره را به فکر می کنم که تکوينی چیزی است که 'اضافه شده در' ما در حال حاضر کامل درسی. تکوينی است بخشی از آموزش خوب. باید وجود داشته باشد یک seamlessness بین آموزش و ارزیابی. نگه داشتن در ذهن است که کلمه “شکل” می آید از کلمه لاتین به معنی “شکل یا فرم.” ارزیابی شکل گیری است که هدف آن برای شکل دادن به آینده آموزش. استفاده از و / یا تغییر ایده های ارائه شده در این مقاله است. شما را پیدا خواهد کرد که خود را به آموزش هدفمند تر و موثر تر است. سپس طراحی بیشتر ایده های خود را و به اشتراک گذاری آنها را با به عنوان بسیاری از معلمان دیگر به عنوان امکان پذیر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *