یکی از مشکلات مواجه توسط بسیاری از عدم آگاهی از اجزای مختلف از دست دادن وزن. اولین گام در از دست دادن وزن خود تلاش است که محاسبه شاخص توده بدن در کوتاه BMI.اگر شما BMI بالاتر از 30 شما نیاز به از دست دادن وزن برای جلوگیری از بیماری های مختلف.

شاخص توده بدن (BMI) یک عدد محاسبه شده از یک فرد قد و وزن. BMI یک شاخص قابل اعتماد از چربی بدن برای مردم است. BMI اندازه گیری چربی بدن به طور مستقیم اما تحقیقات نشان داده است که BMI ارتباط به اقدامات مستقیم از چربی بدن. BMI می تواند به عنوان یک جایگزین برای اقدامات مستقیم از چربی بدن. BMI ارزان و آسان برای انجام روش های غربالگری وزن که ممکن است به مشکلات سلامتی منجر شود.

روش دیگر برای اندازه گیری چربی بدن شامل skinfold اندازه گیری ضخامت (با کالیپر) زیر آب وزن بيوالكتريك امپدانس, dual-energy x-ray absorptiometry (DXA) و توموگرافی کامپیوتری. اما این روش ها همیشه به راحتی در دسترس و آنها هم گران قیمت و یا نیاز به پرسنل بسیار آموزش دیده.

چگونه شما محاسبه BMI خود را:

1. جمع آوری چند مواد خانگی برای پیدا کردن شاخص توده بدن خود را (BMI): مقیاس حمام شما; یک معیار; یک مداد و کاغذ و ماشین حساب.

2. وزن خود را در حمام خود را در مقیاس. (فرمول زیر محاسبه شده است در پوند است.)

3. اندازه گیری ارتفاع در اینچ با استفاده از معیار.

4. با استفاده از مداد و کاغذ و ماشین حساب برای انجام زیر محاسبه BMI.

5. خود را از ارتفاع در اینچ مربع و تعداد (به عنوان مثال ضرب تعداد اینچ با همان تعداد اینچ) است.

6. تقسیم وزن خود را به پوند دوم شکل (ارتفاع خود را در اینچ مربع).

7. ضرب که پاسخ توسط 703. پاسخ این است که شاخص توده بدن خود را.

8. قضاوت شخصی خود را BMI نتیجه در برابر زیر مقیاس:

o BMI کمتر از 18 معنی است که شما تحت وزن است.

o BMI کمتر از 18.5 نشان می دهد شما در حال نازک برای ارتفاع خود را.

o BMI بین 18.6 و 24.9 نشان می دهد شما در یک وزن سالم است.

o BMI بین 25 تا 29.9 نشان می دهد شما در حال اضافه وزن برای قد خود را.

o BMI از 30 یا بیشتر نشان می دهد چاقی است. اگر شما چاق هستید سعی کنید با مشورت با یک دکتر و یا از دست دادن وزن است.

چگونه قابل اعتماد است BMI به عنوان یک شاخص چربی بدن?

ارتباط بين BMI تعداد و چربی بدن است که نسبتا قوی; با این حال همبستگی متفاوت sexنژاد و سن. این تغییرات شامل نمونه های زیر:

* در همان BMI زنان تمایل دارند که بیشتر چربی بدن بیش از مردان است.

* در همان BMI افراد مسن به طور متوسط تمایل دارند که بیشتر چربی بدن از بزرگسالان جوان.

* بسیار از ورزشکاران ممکن است BMI بالا به دلیل افزایش عضلانی به جای افزایش چربی بدن.

همچنین مهم است به یاد داشته باشید که BMI تنها یکی از عوامل مرتبط با خطر ابتلا به بیماری است. برای ارزیابی کسی احتمال ابتلا به اضافه وزن و یا چاقی و بیماری های مربوط به 2 دیگر عوامل مهم هستند:

* فرد دور کمر (به دلیل چربی شکم یک پیش بینی کننده خطر ابتلا به چاقی و بیماری های مربوط).

* * * * دیگر عوامل خطر ابتلا فرد به بیماری ها و شرایط مرتبط با چاقی (به عنوان مثال فشار خون بالا و یا عدم فعالیت فیزیکی).

اگر یک ورزشکار یا فرد دیگر با بسیاری از عضلات دارای BMI بیش از 25 است که فرد هنوز به عنوان اضافه وزن ؟

با توجه به BMI, وزن, وضعیت, دسته بندی, هر کسی با BMI بیش از 25 خواهد بود به عنوان طبقه بندی اضافه وزن و هر کسی با BMI بیش از 30 خواهد بود به عنوان چاق طبقه بندی شده.

مهم است به یاد داشته باشید, اما, که BMI نه مستقیم اندازه گیری چربی بدن و BMI محاسبه شده است از یک فرد وزن است که شامل هر دو عضله و چربی است. به عنوان یک نتیجه, برخی از افراد ممکن است BMI بالا اما دارای درصد بالایی از چربی بدن. برای مثال بسیار از ورزشکاران ممکن است BMI بالا به دلیل افزایش عضلانی به جای افزایش چربی بدن. اگر چه برخی از افراد با BMI در محدوده اضافه وزن (از 25.0 به 29.9) ممکن است بیش از حد چربی بدن بسیاری از افراد با شاخص توده بدنی در افراد چاق محدوده (مساوی یا بیشتر از 30) خواهد شد که افزایش سطح چربی بدن.

آیا شما نیاز به از دست دادن وزن ؟

اگر شما یک فرد بالغ و شاخص توده بدنی 30 یا بیشتر شما نیاز به از دست دادن وزن بدون در نظر گرفتن دور کمر خود را اندازه گیری. علاوه بر این اگر شما BMI بین 25 و 30 دور کمر بالا اندازه گیری شما بیش از حد نیاز به از دست دادن وزن است. چه شده است بهترین راه برای از دست دادن وزن به سرعت?

تغییرات در رژیم غذایی و افزایش فعالیت بدنی فرم اصلی راه برای از دست دادن وزن است. داروها و عمل جراحی می باشد برای افرادی که بسیار چاق یا برای کسانی که در حال حاضر عوارض ناشی از چاقی است. هر دو این روش ها دارای عوارض جانبی قابل توجهی

30 دقیقه پیاده روی سریع کمک می کند تا در کاهش وزن جدا از ارائه دیگر مزایای بهداشت و درمان. شما ممکن است از دست دادن اضافی نیم پوند در هر هفته. هر چند مفید و توصیه می شود همه می توانند آن را انجام دهد.

تغییرات در رژیم غذایی در نتیجه تشکیل هسته درمانی را برای شما به از دست دادن وزن است. داشتن کم کربوهیدرات و کم چربی و یا گرسنگی رژیم غذایی کار نمی کند و یا ساده است برای شما بد باشد. قبل از بسته برنامه رژیم غذایی است که نه تنها بد آن گران قیمت بیش از حد. بهترین راه برای از دست دادن وزن به سرعت به یک برنامه رژیم غذایی است که آسان به دنبال برای هر فرد نیاز به آن نیست گرسنگی شما و شما را نگه می دارد ناراضی است که کمک می کند تا شما را به از دست دادن وزن به سرعت, که یک برنامه انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد به 1000 رژیم غذایی مختلف ترکیب.

اگر شما علاقه مند به اطلاعات بیشتر در مورد اضافه وزن و مشکلات مربوط به سایت من در

http://bestwaytoloseweightquickly.blogspot.com/

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *