چه هستند مزایای خوردن پایدار غذاهای دریایی?

[ad_1]

به عنوان بیشتر و بیشتر پزشکان توصیه غذاهای دریایی آن دشوار شده است به در نظر گرفتن پایداری و اکوسیستم های مرتبط با ماهیگیری.

آنچه پایدار است ماهی ؟ آیا خطر در ارتباط با ماهیگیری بیش از فواید ماهی ؟ آنچه که باید بخورید مطرح ماهی و یا ماهی ؟ به خوبی می تواند وجود داشته باشد تعدادی از سوالات که در آن یکی می توانید از دست داد. بیایید درک چه هستند مزایای خوردن پایدار ماهی ؟

1. آنها سالم هستند

متعدد پایدار ماهی سرشار از پروتئین و مواد مغذی و مواد معدنی و قلب-صدا امگا-3 در حالی که حاوی کم اقدامات مخرب مواد شیمیایی مصنوعی است. Overfish ماهی برای مثال ماهی آزاد و ماهی تن, به عنوان یک قاعده کلی حاوی جیوه pcb ها و آلاینده ها. ماهی های بزرگتر که بالاتر در زنجیره غذایی را به طور کلی افزایش سطح ناامن مواد شیمیایی مصنوعی به دلیل bioaccumulation. در نتیجه پایدار غذاهای دریایی است خالص و سالم است.

2. شما مجبور به صرف پول کمتر در آنها

پایدار ماهی قزل آلا و قطب شمال کاراکتر کاملا مقرون به صرفه بر خلاف ماهی قزل آلا. شما همچنین می توانید خرید مزرعه-مطرح ماهی به جای گران ماهی وحشی به صرفه جویی در پول خود را.

3. شما می توانید مصرف غذاهای دریایی در قالب روغن ماهی

یکی می تواند به دست آوردن مزایای بسیار زیاد از خوردن غذاهای دریایی مصرف آن را در فرم از مکمل ها و روغن ماهی. روغن ماهی به دست آمده است از ماهی که برای تغذیه انسان و همچنین از ماهی که برای تغذیه حیوانات است. خرید پایدار روغن ماهی و مکمل ها نه تنها مزایای سلامت خود بلکه منافع اقیانوس اکوسیستم.

4. این کمک خواهد کرد که شما به حمایت از کشاورزان محلی

کشاورزان محلی زنده ماندن در مقیاس کوچک شیلات بر خلاف بزرگ ماهیگیری تجاری شرکت های است که می تواند شکار ماهی در مقادیر زیاد مدرن با استفاده از چرخ دنده ها و ناوگان. با انتخاب پایدار غذاهای دریایی و شخص ثالث گواهی محصولات شما خواهد شد کمک به کشاورزان فقیر برای به دست آوردن زندگی خود را.

آن را عاقلانه برای جلوگیری از خوردن ماهی ؟

چندین نفر ادعا می کنند که یکی باید به جلوگیری از خوردن ماهی به عنوان اقیانوس ها در حال تهی شدن از زندگی دریایی. ما فکر می کنیم این راه حل نیست چرا که چندین ماهیگیران وابسته به ماهی برای امرار معاش خود به همراه ماهی بسته بندی شده با بسیاری از مزایای بهداشت و درمان. آنها سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها و مواد معدنی و با کیفیت بالا. آنها حاوی اسیدهای چرب امگا-3 است که بسیار حیاتی برای سلامت بدن و کاهش خطر ابتلا به بیماری هایی مانند حملات قلبی است.

آنها تقویت سلامت مغز, جلوگیری از افسردگی, کاهش خطر ابتلا به بیماری های خود ایمنی, و می تواند به بهبود کیفیت خواب و بسیاری دیگر.

ماهی یک غذای خوشمزه با داشتن بسیاری از مزایای بهداشت و درمان. بنابراین به جای گرفتن یک مرحله شدید شما باید مرحله خاصی است که می تواند به نفع هر دو محیط زیست و سلامت انسان است. بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که برای شروع به دنبال پایدار غذاهای دریایی.

چگونه برای بررسی اگر غذاهای شما در حال خرید است پایدار یا نه ؟

پایدار ماهی تبدیل شده است به یک موضوع جذاب در دهه گذشته به دلیل نگرانی از صید بی رویه و بستر آسیب رساندن به شیوه های ماهیگیری. برای ماهی به عنوان پایدار و عناصر متعددی در نظر گرفته شده مانند چه نوع خوراک است که با توجه به این ماهی آن است که اگر کشت مطرح, اکولوژیکی, اثر, از, ماهیگیری, ماهیگیری استراتژی های فعلی سهام از ماهی و غیره.

متعدد وجود دارد پایدار غذاهای دریایی گواهینامه ها و برنامه هایی که کار با همکاری شیلات و مزارع و شرکت ها برای ترویج پایدار غذاهای دریایی شیوه و برای تضمین محافظت جامد و مسئول تامین ماهی. شما می توانید برای این گواهینامه هنگامی که شما در حال رفتن به خرید مواد غذایی. شما همچنین می توانید نگاه برای پایداری گزینه زمانی که شما در حال رفتن به غذا خوردن در یک رستوران در نزدیکی.

به گزارش اتحادیه بین المللی حفاظت در وحشی ماهی بیش از 85 درصد از جهان شیلات به طور کامل سوء استفاده. بنابراین چیدن منطقی کشت ماهی کاهش وزن در وحشی شیلات و به آنها اجازه می دهد برای تولید مثل.

در گذشته غذاهای دریایی است که یک منبع فوق العاده پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 است اما برای ایجاد تعادل مناسب میان ماهی و اقیانوس ها هیچ چیز بهتر از امید بستن برای پایدار غذاهای دریایی را انتخاب کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *