چگونه برای به دست آوردن “فوق العاده قوی” برای کشتی!

[ad_1]

کشتی یک ورزش است که نیاز به بالاتر از حد متوسط سطح قدرت. به منظور به عنوان یک قهرمان شما نیاز به نگه داشتن قدرت است که شما ساخته شده است تا در خارج از فصل و نگه داشتن آن را از طریق یک فصل کامل از دو دیدار مسابقات و ثابت “برش وزن است.” این آسان نیست برای انجام… مگر اینکه شما می دانید چگونه به آن را انجام دهد! مهارت های که شما یاد بگیرند که از طریق ساعت های بی شماری از تمرین باعث شکستن و یا شما. قدرت و مطبوع اجازه می دهد تا شما را به انجام این حرکت است. یادگیری دقیقا چگونه به قوی تر برای کشتی است.

با همه چیز برابر قوی تر کشتی گیر برنده در هر زمان!

نکات زیر کمک خواهد کرد که شما خود را توسعه قدرت کشتی و حفظ آن در طول فصل!

1. نوشیدنی جایگزین غذا می لرزد جایگزین وعده غذایی می لرزد شد در اصل برای بیماران مبتلا به سرطان. آنها مصرف می شد چرا که آنها قبل از هضم و “مواد مغذی متراکم.” آنها حاوی ویتامین و مواد معدنی و پروتئین بالا ترکیب و فقط به اندازه کافی کربوهیدرات برای نگه داشتن سطح انرژی است. این مناسب برای کشتی گیران که در حال انداختن وزن به حرکت به پایین به یک وزن پایین تر کلاس. آنها در حال کم کالری و در عین حال دارای ارزش تغذیه ای است که بسیار مهم است برای حفظ و یا ساخت قدرت است. سعی کنید به مصرف 2 یا 3 در هر روز اگر شما در حال برش وزن است.

2. آیا خودتان گرسنگی کشتی گیران بدنام هستند برای کاهش وزن با غذا خوردن نیست و سپس ترانسفورماتور. اجازه بدهید توضیح دهم که چه اتفاقی می افتد به بدن خود را هنگامی که شما تصمیم به انجام این کار به منظور ایجاد وزن در هر هفته. هنگامی که شما را در بیش از حد چند کالری برای حفظ وزن بدن خود را به بدن می رود به یک مکانیسم دفاعی. مطمئن مقیاس را نشان می دهد که شما در واقع از دست دادن وزن است. اما بدن تعیین می کند که آن را در حال گرسنگی و به عنوان وسیله ای برای محافظت از خود را از گرسنه آن را نگه دارید و بر روی چربی بدن و شروع به شکستن بافت عضلانی برای تولید انرژی است. شما باد از دست دادن برخی از چربی بدن به علاوه عضلات و آب. بنابراین شما می توانید وزن, اما شما نه به عنوان قوی به دلیل کمتر عضلانی در بدن شما است. اگر شما را به وزن قبل برنامه ریزی کنید و سعی کنید به از دست دادن چربی بدن نیست ،

3. آموزش کشتی عضلات در هنگام ایجاد یک برنامه تمرین برای کشتی شما اول باید در نظر بگیرید این عضلات است که شما با استفاده از کشتی به ترتیب اهمیت. این glutes و کم پشتی (خلفی زنجیره عضلات) سپس عضلات چهار سر ران و قفسه سینه و شانه ها و بازوها و دستها و گردن. من توصیه می که شما کامل انجام بدن قدرت معمول, شما هنوز هم می خواهید به کار در کل بدن به طور کامل اما اولویت بندی کشتی عضلات ،

4. قطار قدرت هر 4-5 روز طول کشتی کج فصل هدف خود را در طول فصل به حداقل نگه دارید تا قدرت خود را در سطح بهترین سناریو بودن دستاوردهای مقاومت به عنوان فصل پیشرفت می کند. به منظور انجام این کار شما می خواهید به قطار قدرت اغلب به اندازه کافی اما نه آنقدر که شما به طور مداوم شکستن بدن خود را پایین. برای این فصل سعی کنید به آمار یک تمرین کامل بدن در یک برنامه شبیه به این: 1 هفته – پنج شنبه و جمعه هفته 2 – چهارشنبه. و سپس تکرار کنید. این به این معنی است که یک هفته شما انجام 2 کامل بدن تمرینات قدرت و هفته آینده شما انجام یک بدن کامل قدرت تمرین. جایگزین این هفته در سراسر کشتی کج فصل است.

5. مترقی مقاومت به یاد داشته باشید برای همیشه در تلاش برای انجام حداقل یک تکرار بیشتر و یا همان مقدار از تکرار با کمی وزن بیشتر به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است. ماهیچه های خود را به سرعت وفق دهند و شما باید به زور آنها را برای تبدیل شدن به قوی تر. تلاش برای 5% به دست آوردن قدرت در هر تمرین در هر ماه. اگر شما واقعا برش مقدار زیادی از وزن در این فصل شما نمی ممکن است قادر به دست آوردن قدرت به دلیل نیاز بدن مازاد کالری از مواد غذایی به منظور خوراک ماهیچه. حداقل سعی کنید برای حفظ قدرت خود را با نگه داشتن همان وزن در هر تمرین در طول فصل.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *