[ad_1]

آیا شما تا به حال احساس تنهایی که از آن ساخته شده شما را با شتاب که وان بستنی در یخچال و خوردن آن را در حالی که اشک های خود را به جریان شد? یا شما تا کنون احساس بسیار خوشحال است که شما خوردند زیادی در حالی که خنده و صحبت کردن با دیگران در مورد خود را هیجان انگیز را تجربه کنید ؟ بله همه ما عشق را به خوردن مهم نیست که چه شرایطی است. غذا یک ضرورت اساسی در زندگی است. حتی زمانی که ما بیش از حد عاطفی ما خوردن به دلیل آن است که یک راه زندگی است.

هر کس می داند که ما می خوریم برای دریافت مواد مغذی و سالم ماندن. اما بیش از حد غذا خوردن می توانید بر روی وزن بدن بیش از حد است که می تواند منجر به ناسالم بودن. تبدیل شدن به اضافه وزن می تواند استرس زا باشد. من می دانم که من've شده وجود دارد. من به طور طبیعی, باریک, اما به نظر من سن و سال من سوخت و ساز بدن آهسته تر می شود در نتیجه به دست آوردن وزن اضافی در مقیاس. اما من قادر به غلبه بر آن. من برنده't نوشتن در اینجا در مورد من چگونه وزن از دست داده اما من'd خواهم به تمرکز بر روی خوردن احساسی. یکی از دوستان آنلاین من الهام بخش من برای نوشتن این. او را شکست تا با دوست پسر خود قادر به حرکت است اما در حال حاضر احساسی شدن دوباره. آه و …

همه ما بزرگ و وحشتناک روز. در حال حاضر برخی از مردم خوردن مقدار زیادی هر زمان که آنها احساس عاطفی یا استرس است. I don't دلیل می دانم اما غذا خوردن می تواند ما را احساس بهتر است. اما این واقعیت هنوز هم می ایستد که اگر شما عادت به خوردن بیش از حد شما خواهد شد قرار دادن بر روی وزن اضافی است که آسان به از دست دادن. آنچه باعث ما را به تبدیل شدن به یک عاطفی خوار? سعی کنید به این سوالات را بپرسید به خودتان:

-شما به تازگی به یک تجربه دردناک شکستن و یا از دست دادن یک دوست ؟

-آیا شما شده است احساس استرس در محل کار ؟

-شده است وجود دارد هر گونه حل نشده خانواده یا مسائل شخصی است که's شده است شما را آزار ؟

اگر پاسخ شما “بله” به هر یک از سوالات بالا شانس شما ممکن است یک عاطفی خوار. ارزیابی خود را – آیا شما خوردن حتی زمانی که شما're نه گرسنه است ؟ من احساسی خوار. در آن زمان هنگامی که حملات اضطراب من به نوبه خود به “غذاهای راحتی” مانند بستنی, شکلات و کیک و دونات و دیگر رفتار شیرین. تا زمانی که من متوجه شدم که من تا به حال در حال حاضر به دست آورده بیش از حد وزن و که لباس من برنده't مناسب دیگر. آن's نه فقط در مورد همه جا ماندن و حفظ بدن من می خواهم. آن's همه چیز در مورد سالم ماندن. بنابراین اجازه دهید من به اشتراک گذاری چگونه من قادر به غلبه بر اینکه احساسی خوار:

پذیرش

من قبول این واقعیت است که من یک مقدار زیادی غذا بخورند هر زمان که من احساس استرس یا عاطفی. اعتقاد من این است که اولین گام در غلبه بر غذا خوردن احساسی. هنگامی که شما در حال حاضر پذیرفته شده است که واقعیت آن خواهد بود آسان تر برای شما را به توقف و فکر می کنم برای اولین بار هر زمان که شما احساس می کنید نیاز به نیش می زنند که بزرگ تکه از پیتزا فقط به خاطر اینکه شما نا امید و یا چیز نمی تواند راه خود را.

“من واقعا گرسنه است؟”

این چیزی است که شما باید از خودتان بپرسید قبل از رسیدن به آن وان از بستنی و یا قبل از شما نیش می زنند که شکلات. من در جایی در اینترنت (ببخشید من فراموش کردم که من این اطلاعات) است که هر زمان که شما “فکر می کنم” شما گرسنه هستند نوشیدن یک لیوان آب اول به دلیل تشنگی ممکن است اشتباه با گرسنگی است. همان چیزی که می توان به خوردن اجباری. هر زمان که شما احساس اضطراب و نوشیدن یک لیوان آب اول است. سپس فکر کنید و از خودتان بپرسید “آیا من واقعا گرسنه است ؟” قبل از غذا خوردن.

ورزش

این یکی عادت من خودم توسعه بود و من خیلی افتخار می کنم اولین بار من تا به حال اجتناب از خوردن اجباری. آن زمان من تا به حال یک شب در محل کار (من استفاده می شود به کار در شب) و هنگامی که من به خانه در صبح من تقریبا وسوسه به منظور برگر از یک فست فود تحویل اما من تغییر ذهن من. در عوض من تغییر لباس و عینک کفش من در حال اجرا. من سرش می دویم. و دور محله. من احساس شگفت زده چرا که برای اولین بار من تا به حال متوجه رنگ از همسایه', خانه, خانم با 5 گربه ها و کودکان شاد راه رفتن راه خود را به مدرسه. آن را مانند من تا به حال فقط نقل مکان کرد اما من زندگی شده اند در همان محله برای بیش از 5 سال در حال حاضر. بعد از سالم و عرق من به خانه رفت, زمان, سریع, دوش, تا به حال صبحانه (یک سالم بدون برگر و پیراشکی) و احساس شاد. و بله, من پرخوری نیست.

منحرف کردن توجه خود را

چه می شود اگر شما به طور ناگهانی احساس عصبی و هیجان زده یا احساسی? شما ممکن است توجه خود را به چیزهای دیگر. آنچه که من انجام دهید این است که من آن را نوشتن بر روی یک تکه کاغذ یا دفتر خاطرات من (آره من هنوز هم نگه داشتن یک دفتر خاطرات.) و یا شما می توانید گوش دادن به موسیقی و یا تماشای یک نمایش خوب – فقط جلوگیری از رسیدن به یک pop corn. و یا اگر آن را ممکن و امن را برای شما به انجام این کار, شما ممکن است بیرون رفتن برای پیاده روی. فقط با آرامش راه رفتن و نفس کشیدن. آیا چیزی که می تواند توجه خود را به چیز دیگری غیر از غذا خوردن – البته به جز زمانی که شما واقعا گرسنه است.

درمان خود را

من هرگز دور مانده از بستنی پیراشکی و کیک و شکلات و دیگر چیزهای شیرین دوست دارم. غلبه بر خوردن اجباری کند't معنی است که شما باید به اجازه رفتن از چیزهایی که دوست دارید (حداقل که's چیزی که من فکر می کنم). آنچه که من انجام دهید این است که من عادت به خوردن آن به ندرت و من فقط خوردن آنها را برای پاداش دادن به خودم. مانند زمانی که من قادر به پایان برساند همه DIY من دعوت عروسی من احساس شاد و فکر کردم من سزاوار پاداش است. بنابراین من تا به حال سه قاشق از بستنی های مورد علاقه. بله من هنوز هم تا به حال بستنی اما من نه مصرف کل وان. من تا به حال سه قاشق از آنجا که من اعتقاد دارم که من آن را سزاوار. و که تمام شد.
غلبه بر غذا خوردن احساسی است کار آسانی نیست. در برخی از موارد شما ممکن است نیاز به دنبال مشاوره حرفه ای به شما کمک کند خود را بهبود رفاه از طریق انهدام روش و حد عالی رساندن توانایی تفکر انتقادی خود را و کنترل احساسات خود را. به دنبال کمک های حرفه ای و خانوادگی خود را بیش از حد درگیر.

فقط به یاد شما هستم نه حرفه ای. من فقط صرفا به اشتراک گذاری تجربه من. این امر می تواند بهترین به صحبت کردن با یک متخصص در این زمینه است.

چگونه در مورد شما ؟ آیا شما شده است به یک وسواس خوار? چگونه شما قادر به غلبه بر غذا خوردن احساسی? احساس رایگان برای به اشتراک گذاشتن نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات. با تشکر از شما برای خواندن!

[ad_2]

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *