چگونه به بازیابی از تقلب در رژیم غذایی خود را

[ad_1]

بسته به چه مقدار از وزن شما را به از دست دادن شما باید مایل به ماندن در یک برنامه رژیم غذایی به اندازه کافی بلند برای دیدن نتایج. برای از دست دادن چربی می تواند این معنا 10-12 هفته و یا حتی طولانی تر است. این یک فرایند دشوار برای هر دو مبتدیان و متخصص افراد رژیمی; هیچ جواب و یا راه های آسان برای از دست دادن bodyfat دیگر از کم کالری رژیم غذایی و مقدار زیادی از ورزش است. برای پایدار کم کالری, رژیم غذایی, یک بار در هفته تقلب وعده غذایی یک استراتژی بزرگ برای کمک به شما با یک برنامه. پس از رژیم غذایی کاملا از طریق هفته 1 بار غذا از هر چیزی که شما می خواهید (با کنترل بخش) را فراهم می کند بدن با کالری افزایش و شگفتی برای شما بازی زیبا و فکری. کم کالری رژیم غذایی روز به روز در تمام هفته می توانید با قرار دادن بدن در حالت گرسنگی ساخت آن را سخت تر به از دست دادن وزن است. یک تقلب غذایی با مقدار کالری بالاتر یک بار در هفته اجازه می دهد تا بدن آن را می دانم نه گرسنه و آن را OK برای ادامه از دست دادن وزن است. یک بار در هفته تقلب غذا نیز کمک می کند تا مجموعه ای فوق العاده هدف به کار برای هر هفته در حالی که همچنین کمک می کند تا مدیریت هوس های غذایی. بدون شک وجود دارد که به اثربخشی و منطق پشت با استفاده از یک بار در هفته وعده های غذایی تقلب در رژیم غذایی خود را برنامه. است احتیاط در مورد یک بار در هفته وعده های غذایی تقلب…

این وعده های غذایی تقلب است که تا 6 ساعت است. پس از رژیم غذایی برای مدت زمان طولانی لاغر شما گرسنه می کنید. در برخی از نقطه از آن می شود بسیار دشوار است به کنترل دقیق خود را آپاتيت در ‘هر چیزی که شما می خواهید’ وعده غذایی. پرخوری و یا گاهی اوقات فقط خوردن اشتباه ترکیبی از مواد غذایی می تواند به سرعت قرار داده و در 6-10 پوند است. مقیاس وزن است. با توجه به آنچه شما خوردند و این می تواند تا 4-6 روز برای حذف باعث تمام هفته کار می کند به شما در تنظیم تنها بازگشت به جایی که شما یک صفر دست آوردن. هنگامی که با استفاده از یک بار در هفته وعده غذایی تقلب استراتژی در رژیم غذایی خود را سعی کنید به مرتکب به وعده های غذایی تقلب (از هر چیزی که شما می خواهید) اما با تنها کنترل بخش. حتی پس از یک پروتکل سخت شما را همواره اجرا به یک تقلب غذایی است که ضربات بدن خود را با وزن است. اگر این اتفاق می افتد لطفا پاراگراف زیر برای پیشنهاد چگونه به بازیابی/از دست دادن وزن سریع بعد از سنگین تقلب وعده غذایی. حتی اگر شما در حال حاضر در یک رژیم سفت و سخت این سیستم هنوز هم ممکن است کار خوبی برای تمیز کردن بدن پس از هر ضربه از مواد غذایی رویداد.

شروع خود را اول صبح بعد از شراب خواری وعده غذایی با یک متناوب سریع. لازم نیست که خود را اولین وعده غذایی حداقل تا 12 ظهر. اگر شما استفاده می شود به عنوان به زودی به عنوان شما انجام دهد به طوری; صبر کنید حداقل تا ظهر به خوردن. تا چند ساعت زودتر از این حال و ورزش با معده خالی. ورزش شما باید پایدار قلبی به علاوه یک نور جلسه از وزن اگر وجود دارد زمان. برنامه ریزی برای ورزش حداقل به مدت 1.5-2 ساعت قبل از 12 ظهر اولین وعده غذایی است. قلب شما باید دو مقدار شما به طور معمول انجام دهد. برای مثال اگر شما به طور معمول راه رفتن به مدت 30 دقیقه بر روی تردمیل شما را در راه رفتن به مدت 1 ساعت. و سپس پر کردن بقیه از شما 2 ساعت زمان قاب با بیشتر, قلبی, ورزشهای سبک بدون وسیله و/یا نور وزنه. بلند کردن اجسام وزن باید استفاده poundages نور به اندازه کافی شما می توانید پمپ 10-20 تکرار با. نه سنگین بلند کنید و سعی کنید به ترش ، انتخاب دو نفر از تمرینات شما می توانید استفاده کنید برای اضافه کردن اضافی برای کار عقب مانده قطعات بدنه و/یا تقویت یک ضعف شما و سوپرست آنها را برای 4-5 مجموعه از 10 تا 20 تکرار. در نهایت برنامه ریزی برای یک سخت قلبی جلسه در شب (حدود 6 ساعت بعد از اولین تمرین ترجیحا). سعی کنید برای پر کردن یک ساعت با آنجا قلبی و وزن بدن ورزشهای سبک بدون وسیله به عنوان امکان پذیر است.

غذا خوردن در روز بعد از یک تقلب غذایی که باید پراکنده. کامل و سریع توصیه نمی شود اما در اینجا نیز یک رژیم غذایی استراتژی; شامل متناوب سریع به اندازه کافی است. هدف ما در این روز است که خوردن بسیار به آرامی و تحریک هل دادن بد غذایی را از طریق به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است. اول کاهش تعداد وعده های غذایی می خورید در این روز است. اگر شما به طور معمول خوردن 3 وعده های غذایی شما فقط دو تا. اگر شما به طور معمول خوردن 5 شما باید 3 به علاوه یک نوشیدنی پروتئین. تمام وعده های غذایی خود را با پروتئین غنی با هم و مرغ و بوقلمون و ماهی و گوشت قرمز بدون چربی و تخم مرغ و یا آب پنیر, حداقل 25-40 گرم/پروتئین در هر وعده غذایی و مربوط به توده بدون چربی بدن. کاهش کالری در وعده های غذایی خود را حتی بیشتر در این روز با خوردن سبزیجات بیشتر از نشاسته. اگر شما تنها دو وعده غذا خوردن تنها سبزیجات کربوهیدرات خود را. سعی کنید که شامل سبزیجات خام در حداقل یکی از وعده های غذایی خود را, برای مثال, یک, سالاد کلم بروکلی خام ارتوپدی هویج و غیره. همچنین نگه داشتن چربی را به حداقل در این روز است. چربی را در وعده های غذایی خود را آهسته تر هضم و ما می خواهیم این فشار را از طریق شما. اگر شما یکی که نیاز به انجام بهتر با مصرف آب در این روز به انجام آن است. شما می خواهید به نوشیدن آب تا آنجا که ممکن است روز بعد از یک تقلب غذایی به کمک فشار سموم و قند از طریق و به کمک سرعت همراه هضم است. آیا نوشیدن هر نوشیدنی دیگر از قهوه و آب در این روز است.

روز بعد (2 روز پس از وعده غذایی تقلب) شما را به برنامه های خود را مانند هیچ چیز به حال اتفاق افتاده است. پس از این خوردن/برنامه های آموزشی باید با قرار دادن شما در مسیر بازگشت توسط چهار شنبه یا زودتر (اگر تقلب وعده غذایی در روز شنبه بود). نتایج متفاوت خواهد بود بسته به چه مقدار آسیب رخ داده است در وعده غذایی تقلب. بهترین نتایج را خواهد داشت که تقلب غذا نگه داشته است در حد اعتدال در وهله اول. همچنین باید اشاره کرد که این برنامه تست شده است در موضوعات مختلف و تنها ممکن است کار خوبی برای نویسنده این ارائه شده به معرفی تکنولوژی ها و مفاهیم. در زمان نوشتن این مقاله نویسنده نیز انجام 10+ ساعت قلبی/هفته (تجمعی) بلند کردن وزنه 3-4 بار در هفته به مدت 1.5+ ساعت جلسه و پس از دقت در تغذیه بدنسازی برنامه هفت روز در هفته. اگر شما در این شکل معلوم نیست که چگونه به خوبی این سیستم برای شما کار خواهد کرد. اگر شما استفاده می شود به مقدار زیادی از آموزش های ذکر شده در بالا این برنامه باید کوچک خود را به تناسب نیازهای فردی و نباید اقدام بدون مشورت با دکتر خود را به مطمئن شوید که شما به اندازه کافی سالم به آن را انجام دهد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *