کاهش وزن مقیاس فریب

[ad_1]

آنچه که دقیقا شما از دست دادن ؟

این سوال شما باید از خودتان بپرسید هر زمان که شما قدم در این مقیاس برای بررسی وزن بدن خود را.

صرف این واقعیت است که وزن خود را پایین می رود معنا نیست که پیشرفت نیز وزن خود را افزایش و یا باقی مانده همان ممکن است یک نشانه بد.

استراحت من را توضیح دهد.

تغییرات در وزن بدن می تواند با توجه به کاهش یا افزایش در محتوای آب توده عضلانی و یا محتوای چربی بدن است.

ایده آل خود را از دست دادن وزن باید به عنوان یک نتیجه از کاهش چربی.

اگر شما از دست دادن وزن است که به عنوان یک نتیجه از کاهش آب بدن محتوای این فقط یک توهم و وزن در حال آمدن است, حق بازگشت.

این است که چرا شما ممکن است وزن خود را بررسی کنید و کشف کنند که آن را رفته است و شما شروع به رقص تنها برای پیدا کردن آن افزایش یافته است و چند روز بعد و شما شروع به آواز خواندن “ناامیدی از آلبوم”

از جمله از دست دادن وزن است که با توجه به محتوای آب چربی نیست.

بدترین حالت زمانی است که شما از دست دادن توده عضلانی و ندانسته دریافت فریب خورده ذهنی تفکر است که از دست دادن وزن خود معتبر است متوجه نیست که شما از دست رفته برخی از سوزاندن چربی خود را سربازان.

بسیار مهم است که شما در حفظ توده عضلانی خود را در حالی که تلاش برای از دست دادن چربی است. خود بدن و توده عضلانی است که مانند یک ارتش از سربازان که سرعت سوخت و ساز بدن و کمک به تسهیل از دست دادن چربی. اما هنگامی که شما شروع به گرسنه خود (رژیم غذایی ناسالم) برخی از این سربازان خواهد مرد و بازماندگان را به نوبه خود به شورشیان در یک کینه توز ماموریت برای مقابله با شما. این زمانی است که شما شروع به دست آوردن وزن حتی اگر شما هنوز هم مصرف کمتر مواد غذایی است.

در زمانی که شما متوجه باشید و التماس سربازان آنها را با دادن غذا و آنها دیگر نمی خواهد به شما اعتماد راه آنها قبل از دلیل این که شما “خراب کرد”. آنها شروع به پنهان کردن برخی از مواد غذایی با ذخیره آنها را به عنوان چربی در بدن شما است. سوخت و ساز بدن شما را همیشه مناسب بقا محور تنظیم.

تنها واقعی کاهش وزن دائمی است که اتفاق می افتد از طریق از دست دادن چربی است. از این رو خود را تمرین و برنامه غذایی باید نسبت به تضمین این که تنها کمی محتوای آب از دست داده است و کاملا اجتناب از از دست دادن توده عضلانی. همیشه به یاد داشته باشید که هورمون نقش مهمی در از دست دادن چربی. همچنین, هوشمند, رژیم های تمرین و شیوه زندگی مناسب تنظیمات مهم و ضروری است.

بدیهی است که 1 کیلو عضله است که همان 1 کیلوگرم از چربی است اما چربی کرکی در حالی که عضله است متراکم و فشرده در نتیجه آن اشغال فضای کمتر در بدن از چربی است. بنابراین در یک وضعیت به موجب آن شما در واقع از دست داد و به دست آورد برخی از عضلات شما ممکن است فکر می کنم وجود ندارد هیچ پیشرفت به دلیل وزن بدن خود را ممکن است باقی می ماند همان و یا افزایش کمی بسته به مقدار توده عضلانی به دست آورد.

بنابراین همه چیز آنچه که به نظر می رسد.

پیشرفت ممکن است پنهان و واپسگرا به نظر می رسد بسیار جذاب است.

ماندن درست به تمرینات و برنامه تغذیه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *