Acai با و مقیاس ORAC

[ad_1]

آیا شما می دانید آن است که توصیه به مصرف حداقل 3000 واحد ORAC در روز به منظور بهره مندی از بهبود پودر از آنتی اکسیدان ها? آیا شما حتی می دانم آنچه یک واحد ORAC است ؟ این صدا ممکن است مانند چیزی از یک فیلم علمی تخیلی اما ORAC است که در واقع یک امتیاز است که تعیین کننده ارزش های خاصی در غذاهای ما غذا خوردن است که ما ممکن است لذت بردن از یک سبک زندگی سالم.

ORAC می ایستد برای اکسیژن رادیکال ظرفیت جذب و نرخ مواد غذایی با توجه به محتوای آنتی اکسیدانی. زمانی که موسسه ملی پیری در بالتیمور توسعه این مقیاس مشخص شد که تعدادی از غذاها به خصوص بالا در آنتی اکسیدان ها است. میوه های گرمسیری مانند acai با و wolfberry, برای مثال, به ویژه بالا در آنتی اکسیدان ارزش. برای لذت بردن از میوه ها و سبزیجات رتبه بالا در این مقیاس می تواند به بهبود توانایی بدن خود را به مبارزه با رادیکال های آزاد که باعث ضعف و آسیب های مرتبط با پیری است.

اخیرا وزارت کشاورزی ایالات متحده منتشر شده به روز شده ORAC لیست 100 غذاهای یک نمونه است که شما زیر را پیدا خواهد کرد. بسیاری از این غذاهای روزمره لذت می برد در یک از راه های مختلفی. برخی از عجیب و غریب تر میوه ها و سبزیجات یافت می شود ممکن آلی یا خوراک شناس مواد غذایی فروشگاه. این مواد غذایی ذکر شده توسط خود را مربوطه ORAC شماره یک واحد ORAC در هر سه اونس.

  • Açai – 18,500
  • آلو – 5,770
  • انار – 3,307
  • کشمش/انگور تیره – 2,830
  • زغال اخته – 2,400
  • تمشک – 2,036 فتح کرد گرفته شد
  • زغال اخته – 1,750
  • توت فرنگی – 1,540
  • Noni – 1,506 فتح کرد گرفته شد
  • تمشک – 1,220
  • آلو – 949
  • پرتقال – 750
  • انگور قرمز – 739
  • گیلاس – 670
  • میوه کیوی – 610
  • گریپ فروت صورتی – 483
  • انگور سفید – 460
  • موز – 210
  • اپل – 207
  • زردآلو – 175
  • هلو – 170
  • گلابی – 110
  • هندوانه – 100
  • عسلک خربزه – 97

برای بهبود ایمنی و نشاط را در نظر بگیرید با اضافه کردن چند میوه های غنی از آنتی اکسیدان به رژیم غذایی خود را. عطر و طعم است که تنها بخشی از سود و بدن شما خواهد شد با تشکر از شما بعد از آن برای مدت زمان طولانی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *