[ad_1]

بسیاری از ما نمی حفاری بیش از حد به علم از مواد غذایی ما است. ما خوردن چه قرار است ما را به خوردن چه طعم خوب و گاهی اوقات آنچه به ما گفته شده به غذا خوردن. اما ما به ندرت انجام تحقیقات خود ما تا از هر گونه ادعا می کند ساخته شده است در مورد مواد غذایی که ما می خوریم.

اما ORAC مقیاس چیزی است که حتی layperson می توانند درک کنند. اگر شما جدی در مورد گرفتن مقدار مناسب از آنتی اکسیدان ها در بدن خود را درک مقیاس کار می کند ضروری است.

چه ORAC?

ORAC مخفف “اکسیژن رادیکال ظرفیت جذب” و است که واقعا چیزی بیش از یک راه برای اندازه گیری ظرفیت آنتی اکسیدانی از غذاهای خاص. درک کنند که این طوری نیست مقدار اندازه گیری مقدار آنتی اکسیدان قدرت بسته های مواد غذایی بلکه چگونه بسیاری از آنتی اکسیدان ها می تواند به بدن جذب می شود.

مقیاس توسعه یافته توسط ایالات متحده موسسه ملی پیری است که بخشی از موسسه ملی بهداشت در مریلند است. اگر چه آن را توسط یک زیر گروه از موسسه ملی پیری مقیاس است نه تایید و یا تایید شده توسط NIH (موسسه ملی بهداشت).

با اینحال این مقیاس برای اندازه گیری ظرفیت آنتی اکسیدانی از مواد غذایی است که جدی گرفته شود چرا که مقیاس اخیرا استفاده شده توسط ایالات متحده وزارت کشاورزی که شامل یک ORAC پایگاه داده از مواد غذایی در صفحه اصلی آن.

چگونه ORAC کار می کند ؟

با استفاده از یک فرمول علمی این ORAC مقیاس تعیین سطح آنتی اکسیدان غذاهای خاص می کند اما کار با استفاده از اندازه گیری 100 گرم از این مواد غذایی نیست و یک سنتی در خدمت.

بنابراین با استفاده از این فرمول بسیاری از مواد غذایی خواهد شد در واقع آنتی اکسیدان کمتر سود در بدن خود را از آنها ممکن است به نظر می رسد بر روی کاغذ. بیایید نگاهی به شماره یک مواد غذایی در ORAC لیست آنتی اکسیدان قدرت درک این نقطه است.

دارچین دارای بالاترین ظرفیت آنتی اکسیدانی از هر غذا در این مقیاس است. مشکل این است که 100 گرم دارچین بسیار کمی است و بسیار بیشتر از بسیاری از افراد را به خوردن در یک وعده. اما آن را نیز در لیست قرمز لوبیا بسیار بالا در آنتی اکسیدان لیست به این معنی که اگر شما با خوردن 100 گرم لوبیا قرمز (یا ½ فنجان به عنوان مقیاس ORAC می دهد این اندازه گیری برای لوبیا) شما را خیلی بیشتر از یک آنتی اکسیدان بهره مندی از قاشق چای خوری دارچین شما مخلوط را به بلغور جو دوسر خود را در صبح است.

چه غذاهایی رتبه بالا ؟

غذاهای زیر 10 آنتی اکسیدان و غنی از مواد غذایی با توجه به مقیاس ORAC:

دارچین

Aronia سیاه گلابی

کوچک لوبیا قرمز

زغال اخته وحشی

کلیه لوبیا قرمز

لوبيا

زغال اخته

قره قاط

قلب کنگر فرنگی

شاه توت

مواد غذایی دیگر در بالای لیست شامل بیشتر انتظار می رود مواد غذایی مانند توت فرنگی و آلو و لوبیا سیاه و سفید و تمشک. دیگر در حال ظهور آنتی اکسیدانی مواد غذایی توت acai با, است که بار بسیاری از آنتی اکسیدان ظرفیت زغال اخته. این عصاره در حال حاضر به طور گسترده مورد مطالعه به دلیل فوق العاده آنتی اکسیدانی بالا توانایی.

در حالی که لازم نیست برای انجام این آنتی اکسیدان لیست در اطراف با شما, آن را خوب به درک چگونگی بسته بندی شده با آنتی اکسیدان ها مواد غذایی خود را ممکن است و مقیاس ORAC می توانید با این کمک.

[ad_2]

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *