بدن اعتماد

چند ماه پیش من در زمان یک دوره آنلاین در تغذیه مورد بدن اعتماد. آن را شدیدا تحت تاثیر من فکر کردن در مورد من بدن و وزن و رژیم غذایی و ورزش. من تا به حال قرار داده بسیار کمی از وزن اولیه من 40s و بدون توجه به آنچه من هیچ چیز نمی خواهد تکان دادن آن است. اما در این روند من آموخته زیادی در مورد تغذیه و ورزش.

من تا به حال بسیاری از شرم در مورد وزن من و راه من نگاه کرد و آن را واقعا تحت تاثیر توانایی من در جهان و دیده می شود. افکار من در این روز گرفته شد تا با ورزش و راه رفتن به عنوان بسیاری از مراحل به عنوان من می توانم. من تا به حال یک fitbit و مناسب کمی فلس و من دائما به فکر کردن در مورد ورزش و چگونه به کاهش وزن من. من متنفر بودم به دنبال در آینه و من احساس به عنوان اگر من انجام نمی شد به اندازه کافی برای به دست آوردن وزن پایین.

من مبتلا به پرکاری تیروئید در سال 2016 و به مدت 6 هفته آزمایش خون برای من تیروئید و کبد است. دو آزمون برای کبد من نشان داد من آنزیم ها بالا شدند.

زمانی که من شرکت کننده در بدن اعتماد البته من آمد تا ببینید که چگونه ارتباط من با بدن من بود واقعا کنترل. یکی از مم's آنها را در سایت خود است “ما نمی توانیم خودمان نفرت به یک نسخه از خودمان ما می تواند عاشق باشد.” شرم من شد احساس بود چرا که ما در یک چاق هراسی جامعه و ما فکر می کنم ما می توانیم رژیم غذایی راه ما را به از دست دادن وزن و اندازه ما خواهید بود و در همان زمان یک رابطه عاشقانه با بدن ما است. ما می توانیم't.

چاق بشود

ما نمی't مشکل جامعه ما ناکارآمد ارزش های ما منجر به این باور ما می تواند به کنترل وزن ما, اگر ما فقط درخواست خودمان را به راه راست.

من می خواستم به تناسب بنابراین من't احساس شرم. من می خواستم به نامرئی و نمی ایستادگی کردن و اضافه وزن را به من احساس به عنوان اگر من ایستاده بود بیش از حد. من فکر کردم من جذب بیش از حد منفی توجه است.

غذا خوردن سالم

من می دانستم که خیلی در مورد مواد غذایی است. I'd سعی کردم بسیاری از رژیم های غذایی که به نظر می رسید به تمرکز بر غذا خوردن سالم. گندم شکم, رژیم غذایی سرخپوشان گیاه تناقض خوردن حق خود را برای Bloodtype. من سعی کردم همه آنها را. هیچ چیز از تفاوت ساخته شده است اما من به خودم گفتم من غذا خوردن سالم, بنابراین من باید سوخت و ساز بدن آهسته یا it's my تیروئید موثر بر وزن من یا بالای آن کورتیزول از استرس از زلزله.

من تا به حال بسیار خوب از خود خویشتن داری. من می توانم بدون شکر, بدون گندم بدون گلوتن و من همیشه تلاش یک راه جدید برای غذا خوردن و یا واردات مواد غذایی از خارج از کشور و یا تلاش برای پیگیری کردن مواد تشکیل دهنده در سراسر کشور است. من تا به حال تن و تن از ویتامین ها و مکمل های. بدن من بود مثل یک وسواس مایل به آن را تغییر دهید و کنترل آن را از طریق آنچه که من از خوردن و چگونه من در حال حرکت بود.

Orthorexia

Orthorexia است انتهای دیگر این طیف از خوردن نظم. آن's وسواس با غذا خوردن سالم. می توان آن را با فضیلت و نخبگان و بشود از هر کسی که می کند't غذا خوردن سالم. آن's بگذاریم چرا که آن را فقط به نظر می رسد مانند شما به دنبال پس از خود را واقعا خوب است. با خودم می گفتم من فقط با نگه داشتن گرایش های مختلف سرآشپزها نوشت که سالم آشپزی. من بهینه سازی سلامت من. من یک مقدار زیادی از فشار بر خودم را به خوردن کامل است. بهترین دوست من مرده بودم از سرطان لوزالمعده است و من می ترسم به بیت. من به غذا مقدار زیادی از قدرت برای صدمه زدن به من بود و من بسیار سفت و سخت در مورد آنچه که من می خوردند.

در واقع من فکر می کنم راه من از خوردن کمک به بیماری تیروئید, I've پس بخوانید که رفتن کم کربوهیدرات می تواند پرتاب تیروئید شما خارج از ضربت سخت زدن.

کنترل

من یاد گرفتم که در این دوره همه چیز در مورد چگونه به شرم از غذا خوردن از وسواس من در مورد اندازه و وزن است. من متوجه شدم نگرانی در مورد ورزش در ناسالم راه بیش از حد. من به فروش می رسد من مناسب کمی و مقیاس. من تا به حال بسیاری از ترس در مورد توقف فکر کردن در مورد ورزش و مواد غذایی است. من می ترسید من را تبدیل به یک گل که من می خوردن هر چیزی در نزد که من هیچ کنترل خود.

اما در واقع کنترل خود شد و این مسئله است. آن همه ترس بر اساس و بسیار سفت و سخت است. هنگامی که شما محدود کردن مصرف مواد غذایی خود را و است که می تواند حتی فقط خوردن سختگیرانه سالم و سپس بدن خود را می رود به حالت بقا و بخشی از آن است که مغز شما شروع به ساختن شما عقده روحی در مورد مواد غذایی و تمام کسانی که غذاهای شما شروع به طلب. آن's حصول اطمینان از زنده ماندن شما و شما شروع به غذا خوردن بیشتر از یک رژیم غذایی محدود.

خوردن بصری

خوردن بصری که در آن شما اعتماد بدن خود را به راهنمای شما را به آنچه شما می خورید. تمام مواد غذایی باید برابر با ارزش شما می توانید خوردن هر چیزی که شما می خواهید زمانی که شما می خواهید. و شما می توانید غذا خوردن دلایل عاطفی. شما حدس زده آن را خوردم تمام چیزهایی که من تا به حال را تکذیب کرد, خودم, خیلی عالی بود. و من احساس بسیار راضی است. پس از سیری ، در واقع من خوردم خیلی کمتر از مواد غذایی چون من راضی بود چون من خوردند آنچه که من می خواستم. من در تلاش بود برای پر کردن در چیزی است که من نمی خواهم اما فکر می کنم من باید غذا خوردن.

بنابراین آونگ چرخش راه مخالف. سپس آن را به آرامی شروع به بازگشت به میانه. من شروع به دیدن که من مثل خوردن بستنی آن ساخته شده من احساس می کنم تنبل و mucousy. که من نمی خواهم خوردن خیلی شکر که آن را همان جاذبه برای من. که من می خواستم به ورزش بیشتر به طور طبیعی به عنوان مخالف به slogging دور بر روی یک دستگاه.

آزادی

من رفتم برای آزمایش خون و پایین و ببین من آنزيم های کبدی در محدوده. من شروع به تمرکز بر روی چیزهای دیگر به دلیل افکار من بود't گرفته تا با تفکر در مورد غذا و ورزش و کنترل بدن من. من یک مدل موی جدید و رفت و خواندن همه چیز من بود ترس بیش از حد انجام دهد چرا که من تا به حال't می خواستم به فکر می کنم در مورد من بدن و چگونگی نگاه کردم.

من احساس می کنم راه راحت تر صحبت کردن به مردم در حال حاضر و don't احساس خود آگاهانه در مورد وزن من. قبل از من با وسواس چگونه شکم من بود اما در حال حاضر من فکر't حتی فکر می کنم در مورد آن. I don't می دانم که چقدر من وزن و I don't احساس شرم.

یک چیز مهم است که واقعا تحت تاثیر ارتباط من با غذا یادگیری است که هنگامی که ما پیدا کردن لذت در خوردن ما را به جذب بیشتر مواد مغذی است. پس همه که نگه داشتن بینی خود را به خوردن لوبیا پهن کند't تفاوت.

بدن ما's هوش است راه عاقلانه تر از ما هستند پس از آن's زمان برای گوش دادن به بدن ما و اعتماد آنها است.

a123dminadasd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *